Skip to main content

Ik heb dit ook!!!!!!! 
mega irritant!! 
ik moet dat zelfs de ontvanger helemaal uitzetten. 
 

hoe kan ik dat oplossen??? 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Welkom op het forum @Maaike1602! Vervelend dat de Netflix app niet doet wat die moet doen. In de meeste gevallen los je het makkelijk zelf op door de tv-ontvanger een frisse start te geven. Heb je dit al gedaan?

Als je dat al gedaan hebt en het heeft het probleem niet opgelost, kan je dan wat meer informatie geven? Heb je het probleem met Netflix op 1 ontvanger of op meerdere? Heb je het probleem ook met andere apps?

En laat ook nog even weten hoe het gaat met andere diensten van de tv-ontvanger. Bijvoorbeeld terugkijken, opnemen of gewoon tv kijken. 

 


Ik zie dat deze post al een paar maanden oud is maar ik heb dit probleem sinds kort ook.

 

Frisse start heeft geen zin. Ik heb dit probleem ook maar op 1 ontvanger. 

Ontvanger op slaapkamer werkt gewoon prima. 

 


Ja wij hebben ook dit probleem nu opeens. Op beide ontvangers ! 


Probleem is bij ons niet opgelost. Kpn ontvanger blijft traag en haperen in de apps(met name netflix). We kijken nu via de xbox.

de tweede ontvanger op de slaapkamer heeft geen problemen 

 


#bram,

de standaard kpn functies werken prima


Netflix actuele storingen en problemen | Allestoringen


@Jenst, @Ryanh, @Flmennen op dat moment was er inderdaad een storing, zoals aangegeven door @HansaanZet. Ondertussen moet alles het weer normaal doen. 

Als dat niet zo is, maak dan een eigen topic aan. Zolang er geen algemene storing is willen we graag iedere storing op zichzelf behandelen. 🙂