Skip to main content

Dag, al verschillende vragen en antwoorden gelezen over Netflix en de tv-ontvanger/afstandsbediening. Ook hier moet ik soms wel 10 keer op een knopje van de AB drukken voordat ik bij het volgende profiel in Netflix kom. Al een frisse start gedaan en een nieuwe AB ontvangen, maar beide geven niet het gewenste resultaat. TV-ontvanger is de HMB2260. Zijn er nog meer oplossingen? 

Hallo @MargreetFB ,

Je kunt via 0800-0402 overstappen op KPN TV+. 
 

Dan krijg je de nieuwste apparatuur. Lees er meer over in dit topic: 

 


Dank voor je antwoord. Kan ik ook tv streamen met de KPN TV app? Want dan is dus alleen die streaming variant nodig. 


Ja, er is een versie zonder TV-abonnement voor 3,50 per maand, maar je moet uiteraard wel je huidige ontvanger inleveren. 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Met alleen de streaming variant heb je GEEN zenders via kpn itv !!


Ja, er is een versie zonder TV-abonnement voor 3,50 per maand, maar je moet uiteraard wel je huidige ontvanger inleveren. 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.

@MargreetFB 

Is het overstappen naar KPN TV+ gelukt via 0800-0402? 


Nee, nog niet, heb er nog geen tijd aan besteed. Maar ik weet voldoende zo.


Dank voor je antwoord. Kan ik ook tv streamen met de KPN TV app? Want dan is dus alleen die streaming variant nodig. 

Mis gedacht @MargreetFB .

Met de alleen streamen variant heb je geen abonnement op KPN TV. En werkt dus ook de gewone KPN TV app NIET.

Je zou dan wel tv kunnen kijken via NLziet (apart abonnement nodig). Die app kun je dan zelf op de box zetten.

Overzicht zenders via NLziet zie hier.


Hallo @MargreetFB ,

Je kunt via 0800-0402 overstappen op KPN TV+. 
 

Dan krijg je de nieuwste apparatuur. Lees er meer over in dit topic: 

 

Op zich een goed voorstel, maar moet nog bellen en wil natuurlijk niet hoger uitkomen dan ik nu al betaal.Â