Skip to main content

Beste mensen,

 

Wie weet hoe ik mijn oude netflix abonnement  kan koppelen met kpn netflix.

Ik heb geen interactieve tv van kpn maar ik kijk netflix via de smart tv. 

Als ik met mijn kpn id wil inloggen op netflix dan moet ik via ideal betalingsgegevens regelen terwijl ik al via kpn al voor netflix wordt gefactureerd. 

Hallo @kocyigitv ,

Heb je een thuisabonnement bij KPN volgens KPN Hussel? 

Dan kun je via MijnKPN netflix bestellen.

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren. 

1. Ga naar de activatiepagina

2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan. 

3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan. 

Nu kun je gebruik maken van Netflix via KPN.

Je kunt Netflix bij KPN dan kijken via mobiel, tablet, web, game console, Chromecast. Download de Netflix app, log in met een Netflix account en start met kijken.


Zegt KPN dan de huidige betalingsmethode op bij Netflix?


Het is tegenwoordig erg simpel, je hoeft Netflix niet eerst op te zeggen.

Je schaft bij KPN Netflix aan. Tijdens het wachten op het verwerken van de order log je op Netflix in via dezelfde browser met je huidige Netflix account. Dan open je de activatie mail van KPN en herkent hij eigenlijk vrijwel direct dat je al Netflix klant bent.

Daarna geeft hij keurig aan dat hij het betaalmiddel gaat vervangen van creditcard naar KPN, en dat bij het eventueel opzeggen van KPN hij de creditcard bewaart om op terug te vallen. 

Klinkt als een doordachte flow👍


Als ik al het bovenstaande keurig heb gedaan en ik blijf onderstaande tekst ontvangen

 

403 verboden

Microsoft-Azure-Applicatie-Gateway/v2

Wat is er dan mis?

 


Als ik al het bovenstaande keurig heb gedaan en ik blijf onderstaande tekst ontvangen

 

403 verboden

Microsoft-Azure-Applicatie-Gateway/v2

Wat is er dan mis?

 

 

??

Bovenstaande?? Wat heb je precies gedaan? 

Je kan beter een eigen topic starten.

Begrijp niet wat je bedoeld. 

Waarop heb je deze melding?

Op welk of wat voor een soort apparaat?

Hoe en waar heb je het abonnement afgesloten?

etc. 


Als ik al het bovenstaande keurig heb gedaan en ik blijf onderstaande tekst ontvangen

 

403 verboden

Microsoft-Azure-Applicatie-Gateway/v2

Wat is er dan mis?

 

Azure is een public cloud dienst van Microsoft. Kennelijk maakt KPN dan wel Netflix gebruik van deze public cloud voor deze functionaliteit. De application gateway is een load balancer service in deze cloud en wordt gebruikt voor o.a. Load balancing 😁. Kennelijk is daar iets niet helemaal in orde. Storing bij Microsoft of een change op de configuratie bij KPN dan wel Netflix. Ik zou het later nog eens proberen, er zullen vast wat belletjes zijn afgegaan her en der 😅


Oeps ik deed het fout. Ik gebruikte de pc. Email en doorklikken... dan werkt het niet.

Via menu op tv werkt prima.

Dank voor antwoord

 


Kijk, de bron van de aanvraag zal zeker een rol spelen 😅