Skip to main content
Vraag

Netflix: series en films blijven hangen op 0%

• February 26, 2026
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik een film of serie wil starten blijft deze hangen op 0%. Geluid speelt wel door. Eerst was het sporadisch en Kpn tv+ kastje opnieuw opstarten maar gisteravond 6films geprobeerd en alle op 0%. 

Vanavond de erste serie die in wil kijken weer op 0%.

Ik heb het V10 modem, KpnTV+ android tv rechtsreeks op modem aangesloten.

Ik heb een Leap s1 android kastje aangesloten op dezelfde kabel...alles zonder problemen. 

Ik zie meerdere problemen langskomen hier op het forum, blijven hangen op 25% en 89%. Dit gebeurt ook wel eens.

Iemand een tip,, contact opnemen met Netflix? 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 26, 2026

Ander kastje Kpntv+ geprobeerd van tv bovenverdieping en werkt netfix goed, deze beneden aangesloten en doet Netflix het ook goed.

Het probleem kastje aangesloten en Netflix werkt weer ok. dus alleen door reset/stroom adapter los te halen gaat het weer werken

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 27, 2026

Antwoord van Netflix:

Ik heb het zojuist voor je nagevraagd. Omdat het probleem telkens wordt opgelost zodra u het apparaat volledig van de stroom haalt, lijkt het erop dat het niet aan uw Netflix‑account ligt, maar aan het apparaat zelf. In dit geval adviseren wij om eerst contact op te nemen met de fabrikant van het KPN TV+ kastje. Het kan namelijk gaan om een probleem in het systeem van het apparaat of een fout in de netwerk‑/apparaatcommunicatie. Zij kunnen dit verder onderzoeken of het kastje eventueel vervangen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@ToWe, goed om te lezen dat het na het ruilen van de ontvangers wel weer goed gaat. Waardoor het niet goed werkte is nu moeilijk te zeggen, dat kunnen we achteraf niet zo goed terugzien. Mocht het terugkomen is het het makkelijkste om een terugbelafspraak te maken via onze site, zodat je op dat moment direct met een collega samen kunt kijken naar wat er gebeurt. Via deze weg zijn we vaak wat later, waardoor het lastig is om direct mee te kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 3, 2026

@Jasper van KPN , ik heb een terugbelafspraak ingepland, het was zoeken maar gelukt. Belde ook meteen.

Collega heeft met mij meegekeken naar de instellingen en hebben het volgende veranderd:

Instellingen => Beeld => Videomodus veranderd naar Unicast. 

Beeld => HDMI SEC geactiveerd maar avonds had ik geen geluid bij Netflix.

HDMI SEC weer uitgezet en zonder problemen kunnen kijken met geluid.

Vandaag nog eens de setting aangezet en is er wel geluid. Heb er dus geen verklaring voor waarom er gisteren bij Netflix geen geluid was. Ik heb wel een Bose systeem op de KPN tv+ aangesloten.

Jasper van KPN
Moderator

Het is in ieder geval niet consequent als je geen geluid hebt met dezelfde instellingen. Als het geluid nu wel blijft kan het misschien zijn dat er ergens iets werd onthouden van de instelling, en dat dat nu overschreven is door het opnieuw te wijzigen. Hopelijk blijft het geluid nu ook werken!