Skip to main content
Beantwoord

Netflix Standaard ook gratis bij KPN combivoordelen?

• 4 februari 2025
  • 24 reacties
  • 4196 keer bekeken

franktd
Helper
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik lees overal dat Netflix bij KPN gratis wordt. Het gaat dan volgens mij om het Basic abonnement. 

Komt er ook nog een korting voor het Standaard abonnement? of blijft dat 13,99 EUR p mnd? 

Zou wel leuk(en terecht?) zijn, als daar ook iets van een tegemoetkoming in gaat komen? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@franktd  (en andere geïnteresseerden).

Alles over de nieuwe combi voordelen staat hier uitgelegd:

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze! | KPN Community

Nu zie ik dat er toch nog wat verwarring ontstaat. Voor de duidelijkheid:

Wil je een uitgebreider streaming abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij. 

Bekijk origineel

24 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4409 reacties
  • 5 februari 2025

Antwoord op uw vraag is te lezen in het bericht over dit onderwerp:

(Kort antwoord: korting of zelfs helemaal gratis, dat ligt aan het leven, lees nou maar dat topic)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025

De link doet het niet. Ik wil ook graag weten of netflix standaard met korting komt bij bepaalde combi voordelen

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2329 reacties
  • 5 februari 2025
franktd schreef:

Hallo, ik lees overal dat Netflix bij KPN gratis wordt. Het gaat dan volgens mij om het Basic abonnement. 

Komt er ook nog een korting voor het Standaard abonnement? of blijft dat 13,99 EUR p mnd? 

Zou wel leuk(en terecht?) zijn, als daar ook iets van een tegemoetkoming in gaat komen? 

Welk voordeel level bent u nu ?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 6 februari 2025
L.K. schreef:

De link doet het niet. Ik wil ook graag weten of netflix standaard met korting komt bij bepaalde combi voordelen

De link doet het hier prima, ​@L.K. .  Wil je nog eens klikken. Want daar staan al je antwoorden namelijk. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 6 februari 2025
Erwin van KPN schreef:
L.K. schreef:

De link doet het hier prima, ​@L.K. .  Wil je nog eens klikken. Want daar staan al je antwoorden namelijk. 

Hallo ​@franktd ,

Ik zal het antwoord toch even uitschrijven: 

Heb je minimaal een internetabonnement-thuis-abonnement en een mobiel telefoonabonnement bij KPN?, dan heb je level één. En dan kun je kiezen voor gratis Netflix Basic. 

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

•  

• Uitgebreider keuzevoordeel pakket kiezen

In level 1 bieden we het Netflix Basic-abonnement aan.
    In level 2 kun je kiezen voor HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Wil je een uitgebreider abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.

Wil je Netflix Standaard? Dan betaal je 13,99 - 8,99 = 5,00 per maand.  

bronnen: 

https://www.kpn.com/entertainment/netflix 

Netflix Basic

Onbeperkt series en films in HD-kwaliteit

Kijk op maximaal 1 scherm tegelijk

Download series en films op 1 apparaat

Prijs, € 8,99 per maand

Netflix Standaard

Onbeperkt series en films in Full HD

Kijk op maximaal 2 schermen tegelijk

Download series en films op 2 apparaten

Prijs, € 13,99 per maand

franktd
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 7 februari 2025

Dank voor het antwoord, ik heb de abbo's van KPN mobiel gezien, die zijn wel heel prijzig. ik heb nu simyo, voor 8EUR pmnd, met 20GB p mnd. dat is bij mekaar goedkoper dan mobiel internet van KPN en Netflix standaard. 

Ik laat het even wat het is. 

• 3324 reacties
  • 7 februari 2025
franktd schreef:

Dank voor het antwoord, ik heb de abbo's van KPN mobiel gezien, die zijn wel heel prijzig. ik heb nu simyo, voor 8EUR pmnd, met 20GB p mnd. dat is bij mekaar goedkoper dan mobiel internet van KPN en Netflix standaard. 

Ik laat het even wat het is. 

Dat klopt. Je financiert het gewoon zelf. Die gratis streamingsdienst. Uit eigen zak. Maar goed. Je hebt wel gratis onderling bellen met een mobiel abonnement van KPN. En MB's delen. Dat heb je bij simyo niet.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 10 februari 2025

Hallo,

Ik heb ook vraag over dit topic.

Ik heb in mijn KPN app gekeken en kan idd gratis Netflix krijgen maar dan ben ik mijn combivoordeel van €5 kwijt, klopt dat? 

M.a.w.  Netflix is niet gratis maar kost mij €5 p/maand

• 3324 reacties
  • 10 februari 2025
André64 schreef:

Hallo,

Ik heb ook vraag over dit topic.

Ik heb in mijn KPN app gekeken en kan idd gratis Netflix krijgen maar dan ben ik mijn combivoordeel van €5 kwijt, klopt dat? 

M.a.w.  Netflix is niet gratis maar kost mij €5 p/maand

Nee, hoe kom je daar bij?

Je betaald nu € 8,99 of € 13,99 per maand voor Netflix Basic of Standaard. Of nog meer als je Netflix 4K hebt.

Dan krijg je 5 euro korting. Maar daarmee betaal je effectief nog € 3,99 of € 8,99 voor Netflix. Of nog meer als je 4K hebt.

In het nieuwe level systeem krijg je Netflix Basic gewoon gratis bij level 1 of 2. Of Netflix Standaard gratis bij level 3. Het kost je dus geen 5 euro.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 10 februari 2025

Je betaald nu € 8,99 of € 13,99 per maand voor Netflix Basic of Standaard

Fout, ik heb nu geen Netflix en betaal er niks voor. Ik heb wel combivoordeel van €5 maar wist niet dat ik dat moet inleveren als ik gratis Netflix zou kiezen als “cadeautje”

Gewoon ergens gelezen dat KPN een miljoen klanten blij gaat maken met “gratis” Netflix maar niet in mijn geval schijnbaar. Gaat nergens over (€5), gewoon principiële kwestie

• 3324 reacties
  • 10 februari 2025
André64 schreef:

Fout, ik heb nu geen Netflix en betaal er niks voor. Ik heb wel combivoordeel van €5 maar wist niet dat ik dat moet inleveren als ik gratis Netflix zou kiezen als “cadeautje”

Als je 5 euro entertainmentkorting hebt, dan heb je wel een ander entertainmentpakket. Anders krijg je die 5 euro entertainmentkorting niet.

• 3324 reacties
  • 10 februari 2025
André64 schreef:

Gewoon ergens gelezen dat KPN een miljoen klanten blij gaat maken met “gratis” Netflix maar niet in mijn geval schijnbaar. 

Het is niet specifiek Netflix. Netflix is 1 van de keuzemogelijkheden. Net zo goed als dat Netflix 1 van de keuzemogelijkheden is bij entertainmentkorting. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 10 februari 2025

€5 korting op internet staat er, is dat entertainmentkorting?

• Topper
  • 18 reacties
  • 10 februari 2025

Hoe kan ik "gratis netflix” krijgen door aan in abbo aan te vinken? Of op de app klikken maar dan moet ik dus eerst account aanmaken en dus betalen ik heb level 2 en drie mob tel abbo's ik snap er geen reet meer van. De abbo’s als je ergen iets verandert dan ben je zomaar ergens ander weer iets kwijt lijkt wel bewust moeilijk gemaakt. Ben blij dat ik nu Disney+ heb standard voor die 9.99.plus ent korting.

De mainstream nieuws bladen kloppen dus weer niet? lijken nu echt wel Prive en story amateurs die journalisten daar.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12962 reacties
  • 10 februari 2025

Als je level 3 hebt, dan krijg je Netflix Standaard of een andere naar keuze gratis.

Zie hier.

Level 1 of Level 2, dan kan je Netflix Basis gratis krijgen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12962 reacties
  • 10 februari 2025
Marlon92 schreef:
André64 schreef:

Als je 5 euro entertainmentkorting hebt, dan heb je wel een ander entertainmentpakket. Anders krijg je die 5 euro entertainmentkorting niet.

Inderdaad, het is of / of.

€ 5,-- of € 8,99 of € 13,99 (laatste 2 heb je meer korting dan de “oude” entertainment korting van € 5,--  toch?

• 3324 reacties
  • 10 februari 2025

Er zijn veel mensen die hebben Spotify. Daar hebben ze 5 euro entertainmentkorting op. En dan denken ze er nu nog ff gratis Netflix bij te krijgen. Ja die vlieger gaat nie op...

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12962 reacties
  • 11 februari 2025
Marlon92 schreef:

Er zijn veel mensen die hebben Spotify. Daar hebben ze 5 euro entertainmentkorting op. En dan denken ze er nu nog ff gratis Netflix bij te krijgen. Ja die vlieger gaat niet op...

Mee eens, het is of / of

En je hebt uiteindelijk met de nieuwe opzet meer korting.

Als ik het goed zie, staat Spotify er niet bij.

• 3324 reacties
  • 11 februari 2025
joop2011 schreef:

Als ik het goed zie, staat Spotify er niet bij.

Inderdaad. Misschien een beetje raar. Maar ik heb volgens mij wel eens gelezen ergens dat Spotify dat niet meer toestaat ofzo. Dat hun abonnement gratis weggegeven word. Hoe het precies werkt weet ik niet.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze! | KPN Community

Wil je een uitgebreider streaming abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij. 

franktd
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 12 februari 2025
Erwin van KPN schreef:

Dank voor de verheldering ​@Erwin van KPN en anderen. 

Ik las ergens dat Netflix gratis was en heb toen niet genoeg verder gelezen. Fijn dat KPN hun klanten zo tegemoet komt. 

Ik ben echter niet van plan om naar kpn mobiel over te stappen, aangezien we nu 4 abonnementen hebben voor 8,- pmnd met meer dan voldoende Gb's en meer dan genoeg belminuten. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025

Hoe kan ik Netflix gratis krijgen? Ik heb nu een basic abonnement met €5,00 korting

• 3324 reacties
  • 11 maart 2025
Mirreke9 schreef:

Hoe kan ik Netflix gratis krijgen? Ik heb nu een basic abonnement met €5,00 korting

In MijnKPN kiezen voor het nieuwe level systeem. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025

Gelukt, bedankt Marlon92

Reageer