Nu zie ik dat er toch nog wat verwarring ontstaat. Voor de duidelijkheid:
Wil je een uitgebreider streaming abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.
Heb je minimaal een internetabonnement-thuis-abonnement en een mobiel telefoonabonnement bij KPN?, dan heb je level één. En dan kun je kiezen voor gratis Netflix Basic.
Combivoordeel level 1
bij Internet + Mobiel
Tot € 7,50 korting op Mobiel
Gratis dubbele data bij Mobiel
Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password
Uitgebreider keuzevoordeel pakket kiezen
In level 1 bieden we het Netflix Basic-abonnement aan. In level 2 kun je kiezen voor HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.
Wil je een uitgebreider abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.
Wil je Netflix Standaard? Dan betaal je 13,99 - 8,99 = 5,00 per maand.
Dank voor het antwoord, ik heb de abbo's van KPN mobiel gezien, die zijn wel heel prijzig. ik heb nu simyo, voor 8EUR pmnd, met 20GB p mnd. dat is bij mekaar goedkoper dan mobiel internet van KPN en Netflix standaard.
Dank voor het antwoord, ik heb de abbo's van KPN mobiel gezien, die zijn wel heel prijzig. ik heb nu simyo, voor 8EUR pmnd, met 20GB p mnd. dat is bij mekaar goedkoper dan mobiel internet van KPN en Netflix standaard.
Ik laat het even wat het is.
Dat klopt. Je financiert het gewoon zelf. Die gratis streamingsdienst. Uit eigen zak. Maar goed. Je hebt wel gratis onderling bellen met een mobiel abonnement van KPN. En MB's delen. Dat heb je bij simyo niet.
Ik heb in mijn KPN app gekeken en kan idd gratis Netflix krijgen maar dan ben ik mijn combivoordeel van €5 kwijt, klopt dat?
M.a.w. Netflix is niet gratis maar kost mij €5 p/maand
Nee, hoe kom je daar bij?
Je betaald nu € 8,99 of € 13,99 per maand voor Netflix Basic of Standaard. Of nog meer als je Netflix 4K hebt.
Dan krijg je 5 euro korting. Maar daarmee betaal je effectief nog € 3,99 of € 8,99 voor Netflix. Of nog meer als je 4K hebt.
In het nieuwe level systeem krijg je Netflix Basic gewoon gratis bij level 1 of 2. Of Netflix Standaard gratis bij level 3. Het kost je dus geen 5 euro.
Je betaald nu € 8,99 of € 13,99 per maand voor Netflix Basic of Standaard
Fout, ik heb nu geen Netflix en betaal er niks voor. Ik heb wel combivoordeel van €5 maar wist niet dat ik dat moet inleveren als ik gratis Netflix zou kiezen als “cadeautje”
Gewoon ergens gelezen dat KPN een miljoen klanten blij gaat maken met “gratis” Netflix maar niet in mijn geval schijnbaar. Gaat nergens over (€5), gewoon principiële kwestie
Fout, ik heb nu geen Netflix en betaal er niks voor. Ik heb wel combivoordeel van €5 maar wist niet dat ik dat moet inleveren als ik gratis Netflix zou kiezen als “cadeautje”
Als je 5 euro entertainmentkorting hebt, dan heb je wel een ander entertainmentpakket. Anders krijg je die 5 euro entertainmentkorting niet.
Gewoon ergens gelezen dat KPN een miljoen klanten blij gaat maken met “gratis” Netflix maar niet in mijn geval schijnbaar.
Het is niet specifiek Netflix. Netflix is 1 van de keuzemogelijkheden. Net zo goed als dat Netflix 1 van de keuzemogelijkheden is bij entertainmentkorting.
Hoe kan ik "gratis netflix” krijgen door aan in abbo aan te vinken? Of op de app klikken maar dan moet ik dus eerst account aanmaken en dus betalen ik heb level 2 en drie mob tel abbo's ik snap er geen reet meer van. De abbo’s als je ergen iets verandert dan ben je zomaar ergens ander weer iets kwijt lijkt wel bewust moeilijk gemaakt. Ben blij dat ik nu Disney+ heb standard voor die 9.99.plus ent korting.
De mainstream nieuws bladen kloppen dus weer niet? lijken nu echt wel Prive en story amateurs die journalisten daar.
Als je 5 euro entertainmentkorting hebt, dan heb je wel een ander entertainmentpakket. Anders krijg je die 5 euro entertainmentkorting niet.
Inderdaad, het is of / of.
€ 5,-- of € 8,99 of € 13,99 (laatste 2 heb je meer korting dan de “oude” entertainment korting van € 5,-- toch?
Er zijn veel mensen die hebben Spotify. Daar hebben ze 5 euro entertainmentkorting op. En dan denken ze er nu nog ff gratis Netflix bij te krijgen. Ja die vlieger gaat nie op...
Er zijn veel mensen die hebben Spotify. Daar hebben ze 5 euro entertainmentkorting op. En dan denken ze er nu nog ff gratis Netflix bij te krijgen. Ja die vlieger gaat niet op...
Mee eens, het is of / of
En je hebt uiteindelijk met de nieuwe opzet meer korting.
Inderdaad. Misschien een beetje raar. Maar ik heb volgens mij wel eens gelezen ergens dat Spotify dat niet meer toestaat ofzo. Dat hun abonnement gratis weggegeven word. Hoe het precies werkt weet ik niet.
Wil je een uitgebreider streaming abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.
Ik las ergens dat Netflix gratis was en heb toen niet genoeg verder gelezen. Fijn dat KPN hun klanten zo tegemoet komt.
Ik ben echter niet van plan om naar kpn mobiel over te stappen, aangezien we nu 4 abonnementen hebben voor 8,- pmnd met meer dan voldoende Gb's en meer dan genoeg belminuten.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.