Skip to main content

Om te beginnen de vraag of deze rubriek nog actief is, de laatste bijdrage is van 3 (!) jaar geleden…..

-----------------------

Ik heb vandaag via mijn KPN-account Netflix opgezegd.

Mijn abonnement ging in op 6 november en eindigt dus op 5 januari.

Ik wil een film afkijken en krijg de melding dat er iets mis is met mijn account (ja ja) en of ik maar even (u leest het goed) wil bijbetalen  om verder te kunnen kijken!  Ik hoef helemaal niets ‘bij te betalen’, want een deel van mijn 2e maand ligt nog in hun kassa.

Ik heb dit hufterige gedrag van dit platform (waar KPN dus mee samenwerkt!) niet eerder meegemaakt.

-- Heeft iemand hier ervaring mee?

-- Is het management van KPN van plan hiertegen stappen te ondernemen?

 


……… ik krijg nog steeds de melding dat ik ‘niet kan streamen vanwege problemen met mijn account.’

 

Hallo @jeegee 

 

Bij KPN stopt het pakket direct als je opzegt na de 1ste maand, zie deze pagina bij de Vragen: https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm

 

Wat is de contractduur van zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.

Dank voor je reactie.

Die verrekening is voor mij nieuw. Ik abonneer me af en toe op Netflix, misschien heb ik iets gemist.

Ik ben gewend dat ik een maand, of meer, betaal en dan, zoals nu, het restant van de lopende maand nog gebruik kan maken van Netflix.


Het is bij KPN al een tijd zo, hoe lang precies weet ik niet.

Bij Netflix zelf is het nog wel zo dat je abonnement tot einde van de factuurperiode doorloopt, sloot je het abonnement voorheen direct bij Netflix af?


Dat moet haast wel, maar toen ik ontdekte dat ik Netflix via m'n KPN-account kon regelen vond ik dat handiger.

Zo is dat idee van ‘de maand uitkijken’ blijven hangen denk ik.

Enfin, dank voor de correctie! 

 


Ga je je ook nog verontschuldigen voor de woorden uit je eerste bericht?


Goedemorgen @obelisk

         Toegegeven, ik ging er met gestrekt been in, maar als je zo weinig kijkt als ik gebeurt zoiets.

Bovendien ben ik al sinds m'n eerste computer (even geleden) allergisch voor de opkomst van ‘de platformeconomie'. Over KPN heb ik geen klachten, ik ben al heel lang klant.

Ik ben trouwens in m'n laatste bijdrage aardig bijgetrokken, vind je ook niet?

Zo, dit vind ik wel genoeg.

Prettige feestdagen!


Maak een account aan direct bij Netflix, veel gemakkelijker en flexibeler en kost net zo veel. Je bent KPN hier helemaal voor nodig. 

Abonneren - alle afleveringen van THE CROWN bekijken - direct weer opzeggen. Zo simpel is het !😀 🙂.

Prettige (kijk)dagen allemaal! 📺 


Goedemorgen Berrie,

Ja, zo deed ik het ooit …..tot ik het wel handig vond om alles via één rekening te laten lopen 😂

Prettige dagen en groet!


hoi @jeegee 
Beter voortaan eerst de reactie afwachten wat de oorzaak is, daarna kun je alsnog eventueel je gal spuien.
Let wel, je mag best mopperen hier, zolang je het maar netjes houdt.

Ook fijne feestdagen en een goed 2023 gewenst.