Skip to main content

Ik heb een abonnement op zowel Netflix, Videoland en Prime video (amazon) via smart TV. Ik merk dat, als ik ze open vanuit de KPN ontvanger, ik daar gewoon mijn accounts kan gebruiken.

Ik zou die drie graag overzetten naar KPN omdat ik dan alles op één rekening krijg. Maar…

Is dat mogelijk zonder eerst opzeggen, waarbij uiteraard alle profielen en history verloren gaan?

Ik heb een abonnement op zowel Netflix, Videoland en Prime video (amazon) via smart TV. Ik merk dat, als ik ze open vanuit de KPN ontvanger, ik daar gewoon mijn accounts kan gebruiken.

Ik zou die drie graag overzetten naar KPN omdat ik dan alles op één rekening krijg. Maar…

Is dat mogelijk zonder eerst opzeggen, waarbij uiteraard alle profielen en history verloren gaan?

 

Netflix weet ik, dus denk ik dat het bij de andere ook zo is.

Zeg eerst het abonnement bij Netflix op.

Je account blijft een half jaar bestaan.

Op de dag dat je geen Netflix meer hebt, neem je het abonnement van Netflix bij KPN.

Als je de activatie link hebt, kan je het wachtwoord en gebruikersnaam gebruiken die je al had.

Dan ben je dus niets van je favorieten etc. kwijt. 

 

Als het gaat om via de app op de KPN tv decoder, dan kan je gewoon met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

Daar heb je niet speciaal het abonnement via KPN voor nodig. 

 

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de app op de Smart TV, die zijn over het algemeen beter en kans op storing is dan gering. 

Zo doe ik het al vanaf begin 2014 en nooit problemen. 


Bedankt! Ga ik proberen.