Skip to main content

Netflix werkt niet naar behoren. Moet steeds opnieuw opstarten.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Marchiene, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Het is erg vervelend dat je niet lekker ongestoord kunt genieten van jouw favoriete films en series op Netflix. Ik wil graag met je meekijken hoe we dit op kunnen lossen. Heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Dat lost in veel gevallen eventuele problemen met de tv-ontvanger op. Mocht dat bij jou onverhoopt niet het geval zijn, kun je dan aangeven welke problemen je precies ervaart?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Beste Ron,

Resetten is één van de eerste dingen die je doet. Was het maar zo eenvoudig.  Nee het laden van films gaat veel te traag zo traag dat het beeld stopt. Dus graag eens van jullie kant kijken wat er aan gedaan kan worden. Ook hebben wij een tijd geleden meerdere malen lange storingen gehad in totaal bijna drie dagen maar geen korting of iets dergelijks alleen maar een berichte met excuses. Graag zou ik nu eens willen dat er echt iets gedaan  wordt aan inladen van de films van Netflix.

Vriendelijke groet,

P C Kailola 


Bedankt voor de terugkoppeling. Ik wil graag verder uitzoeken wat er precies speelt en hoe we dit op kunnen lossen. Hiervoor wil ik graag eerst een aantal zaken uitsluiten en de situatie helder in kaart brengen. Kun je aangeven hoe je Netflix opent? Ga je hiervoor naar kanaal 200 of open je het via het menu? Kun je daarbij aangeven of andere apps zoals YouTube wel naar behoren werken? Ook ben ik benieuwd hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box. Is dat via een rechtstreekse kabel, zit er een switch of ander apparaat tussen, of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Is het ook mogelijk om een speedtest via een bekabelde verbinding uit te voeren? Ik ben benieuwd welke snelheid je haalt. Ik hoor het graag van je.


Beste Ron,

Netflix op 200 met de rode knop en wij hebben glasvezel. Dit gesprek hebben we al eerder gehad met een collega.  Weet je wat het is mij nu wel duidelijk dat jullie me aan het lijntje houden en er wéér niks aan willen gaan doen. Weet je wat we gaan we naar een andere provider.

Thanks for nothing.

Vriendijke groet,

P


Tsja als je 11 dagen niks van je laat horen kan er ook niks gedaan worden. Overigens is dit een incidenteel probleem lijkt het want het wordt zelden gemeld. 


Bedankt voor de terugkoppeling. Net als jij wil ik dit probleem graag zo snel mogelijk opgelost zien. Om te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is, is het noodzakelijk om dit te analyseren en zaken uit te sluiten. Vandaar dat we deze vragen stellen. Mocht je het nog een kans willen geven, zou je dan aan kunnen geven hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box? Ook ben ik benieuwd of het verschil maakt wanneer je Netflix vanuit het menu benadert. Kun je daarbij vertellen of je meerdere tv-ontvangers hebt en of het probleem ook op meerdere tv-ontvangers speelt?