Beste,
Ik ben sinds een week overgestapt van Ziggo naar KPN. Internet is goed, maar de app voor TV kijken is met name bij “opname terugkijken” (vanuit het extra betaalde paket) een slechte user expierence.
Ligt het aan instellingen of aan de app (Apple)?:
- Bij serie opname kun je niet zien welke opnames je al hebt teruggekeken?
- Bij serie opname kun je niet vooruitspoelen?
- Soms kan ik “serie opnemen” niet starten. Een dag later wel voor hetzelfde programma.
Wie ow wie kan mij van de frustraties afhelpen?
Je kunt sowieso beter de ontvanger gebruiken, beter beeld, en alle opnames kunnen teruggekeken worden.
Als je een aflevering meteen verwijdert nadat je 'm bekeken hebt dan weet je ook waar je gebleven bent toch,
Vooruitspoelen zou gewoon moeten kunnen...misschien ligt het aan de verbinding? Bedraad aansluiten op het modem is het beste, maar als je TV+ hebt (DIW7022) kun je ook gebruik maken van WiFi. Als de afstand tot het modem niet te groot is werkt dit ook prima.
Hi
Wij kijken met name via Tablet.
het verwijderen van een aparate aflevering van een serie werkt niet, dan gooit ie ze er allemaal uit.
Lijkt me toch niet zo moeilijk om gewoon in de opname van een serie per aflevering te laten zien hoe ver deze bekeken is!?
Internet verbinding is goed, krijg gewoon de “foutmelding” vooruitspoelen is niet mogelijk voor dit programma.
Vergleken met Ziggo zeer ongebruiksvriendlijk. Zeker voor een service waar je gewoon maandelijks voor betaald.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.