Skip to main content

Beste meneer/ mevrouw,

Ik heb zojuist telefonisch contact gezorgd met KPN. Hierbij ben ik “geholpen” door een man, waarbij ik geen enkel moment het idee had dat hij me wilde helpen. Ik wil graag ViaPlay kijken via de televisie. Dit kan alleen via de app op de televisie. Deze app is niet op mijn televisie zichtbaar. Daarom heb ik de vraag: Hoe doe ik dit? bij hem neergelegd. Hij wist het antwoord niet en gaf aan dat zij hier niet verantwoordelijk voor waren. Ik gaf aan dat ik dit vreemd vond en toen zei hij dat hij niet verder wilde praten om vervolgens op te hangen. 

 

Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Daarom wil ik jullie vragen dit gesprek terug te luisteren en dit te evalueren met deze meneer. Ik hoop dat ik in de toekomst op een andere wijze te woord kan worden gestaan. Verder ben ik erg tevreden met uw diensten.

 

Met vriendelijke groet,

Jari Mulder

 

Admin: afgesplitst eigen topic voor je aangemaakt

 @Jari Mulder  Via deze link van Viaplay  Viaplay - Onze platforms, kunt u per TV merk zien hoe u de app kunt installeren op uw TV.


Hoi @Jari Mulder, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet hoe dat gesprek is verlopen, maar inhoudelijk klopt wat gezegd is wel. De Viaplay app is van Viaplay zelf, dat is niet een app van ons. Op de link die Hans al noemt geeft Viaplay aan waar hun app gebruikt kan worden. 

 @Jari Mulder  Via deze link van Viaplay  Viaplay - Onze platforms, kunt u per TV merk zien hoe u de app kunt installeren op uw TV.

 

In ons kennisbankartikel over Viaplay geven we dat ook aan:

Lukt het daarmee om de app te installeren, of op ander apparaat?


Je bent erg onjuist te woord gestaan. Dat zou niet mogen gebeuren.

De app van Viaplay is niet op de ontvanger van kpn. En komt daar waarschijnlijk ook niet. In de toekomst mogelijk wel.

De app kan aanwezig zijn in je SMART-televisie. Dat kun je checken via de afstandsbediening van je televisie. NIET via de witte kpn afstandsbediening.

Als je even het merk en type van je televisie doorgeeft kunnen we ook checken of het kan.


Beste meneer/ mevrouw,

Ik heb zojuist telefonisch contact gezorgd met KPN. Hierbij ben ik “geholpen” door een man, waarbij ik geen enkel moment het idee had dat hij me wilde helpen. Ik wil graag ViaPlay kijken via de televisie. Dit kan alleen via de app op de televisie. Deze app is niet op mijn televisie zichtbaar. Daarom heb ik de vraag: Hoe doe ik dit? bij hem neergelegd. Hij wist het antwoord niet en gaf aan dat zij hier niet verantwoordelijk voor waren. Ik gaf aan dat ik dit vreemd vond en toen zei hij dat hij niet verder wilde praten om vervolgens op te hangen. 

 

Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Daarom wil ik jullie vragen dit gesprek terug te luisteren en dit te evalueren met deze meneer. Ik hoop dat ik in de toekomst op een andere wijze te woord kan worden gestaan. Verder ben ik erg tevreden met uw diensten.

 

Met vriendelijke groet,

Jari Mulder

 

Admin: afgesplitst eigen topic voor je aangemaakt

 

Grappig:

“met uw diensten”

Op een forum, zoals u al gemerkt heb, word je vooral geholpen door klanten van KPN.

Een moderater kijkt ook mee en helpt ook. 😉

 

Waar kan je ViaPlay op zien:

Zie ook hier.

 

dus o.a. op:

Smart tv (meestal vanaf 2016, de meeste merken)

Chromecast

Computer (Laptop of Desktop)

etc.

 

Of hij ooit op de KPN tv decoder komt, is afhankelijk of ViaPlay een app voor Linux wilt maken.

KPN maakt (uitgezonderd de eigen ITV app) geen app's.  (dit geld ook voor de concurrenten van KPN).