Skip to main content

Sinds de nieuwe app van videoland loopt het telkens vast in de app. Series opstarten duurt een kwartier en terug naar tv schakelen lukt ook niet , kastje blijft op videoland haken. Ook starten de series steeds vanaf begin en niet waar ik gestopt ben. Heel vervelend. Alles opstarten en resetten helpt niks. Wat is hiervoor een oplossing 

Wij hebben exact hetzelfde probleem, echt heel vervelend!


Gebruiken jullie al de rode app in de kpn ontvanger? @EPF , @Kirstenkoets .


Ja klopt peter


Ah. Ik ben nog niet overgezet door Videoland en gebruik dus nog de zwarte. Nog geen mail gehad. De rode kan ik derhalve nog niet beoordelen.

Hoe werkt het als je de rode app op je tablet danwel smartphone gebruikt?


Oepsiedosie. Merk net dat ik via www.videoland.com op de laptop wordt doorgestuurd naar v2.videoland.com . Ga toch es even e.e.a. proberen.​​​​​​​


Op telefoon etcetera werkt het beter , ligt aan itv kastje denk ik


Verhip. Ik ben ook overgezet. 

Ook starten de series steeds vanaf begin

Het is een heel nieuw platform. Mogelijk dat die gegevens niet mee gegaan zijn bij de omzetting….

De rode app verlaten gaat hier prima. Net zo vaak op 'terug' klikken tot Wil je verlaten komt.


Beste @EPF en @Kirstenkoets, jammer dat jullie hier tegenaan lopen! Welke tv-ontvanger gebruiken jullie? En hebben jullie deze al eens een ‘frisse start’ gegeven? Dat doe je via de instellingen in het menu. Het zou namelijk gewoon moeten werken!


Beste marcia

 

Heb een nieuwe ontvanger en modem gekregen en nu werkt het goed. Mijn modem ed was gewoon te oud