Skip to main content

Goededag.

 

ik heb vorige week minimaal 30min aan de telefoon gezeten met medewerkers van kpn.

Ik weet niet hoe de technische ondersteuning werkt maar ze zouden al 2 keer een mail gestuurd hebben met de activatielink naar mijn email adres.

Ik heb sindsdien nog niks ontvangen.

ik zal mijn email adres hier toevoegen ******  beter kan het niet toch  ik heb geen zin om weer 30min een gesprek te hebben wat toch weer tot niks lijdt .

Graag stuur de activatie link naar dit mail adrer

 

met vriendelijke groet

Harry Klasens

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@harry55bi Lukt het via onderstaande link en oplossing daaronder ook niet ?

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay/activeren.htm

Daar op de blauwe link "Viaplay activeren" geklikt, toen werd er gevraagd om mijn KPN ID inlog en wachtwoord. Die ingevuld en toen kwam ik verder. 

Daarna kwam ik vanzelf op een site van Viaplay waar het mailadres al ingevuld staat en je zelf nog een wachtwoord voor je Viaplay account moet bedenken. En daarna was ik ingelogd bij Viaplay en kon ik op hun website alle sport,  films en series bekijken. 

NB: ik zou je mailadres verwijderen van een openbaar forum als dit via de 3 groene stipjes rechtsonderin en "bewerk"”. 😉


ja hier ben ik al eens geweest.

alleen ik kan als provider alleen kiezen :

DFNLD, T-mobile  en ziggo  dus ik kom niet verder.

zal wel weer bellen 😞 hopen dat ze nu wel verder kunnen helpen.

moet zeggen sinds die overgang  werkt niet alles perfect helaas.

 

 


@harry55bi Je bent al klant van KPN en je hebt ook al een "mijn KPN ID" toch ? Dan moet dit lukken.

Let op: je moet verbonden zijn met je internetverbinding thuis (wifi of met een kabel) om Viaplay bij KPN te activeren (zet ook je VPN uit). Zet op je smartphone ‘mobiel internet’ tijdelijk uit en wifi aan voordat je activeert.

Volg deze stappen

1. Klik op Viaplay activeren

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer Viaplay bij KPN

4. Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan

5. Download de Viaplay app op je favoriete apparaten

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

Viaplay activeren

klik daarna op "Bekijk de mogelijkheden." ( in het blauw)

Daarna het blauwe vakje "Al klant ? Viaplay aanzetten "


werkt niet helaas zal wel bellen als keer de tijd en zin heb