Skip to main content

npo app wil niet koppelen met tv

Kun je iets concreter zijn met je vraag @GP1234  de NPO-app kun je gewoon installeren op een smart tv.

Als je een (gratis) account daarvoor aan wilt maken, moet je dat regelen via de NPO app op je mobiel en krijg je een koppelverzoek op je tv te zien, dat je via je mobiel af kunt handelen.

 

 


Als je het gratis doet kan je het net zo goed zonder account doen, @JanD . De voordelen zijn mijns inziens minimaal van registratie.

Zie de vinkjes https://www.npostart.nl/aanmelden

Zelf heb ik het NPO plus aanbod via NLziet.


Hi @GP1234, welkom op het forum. 

Ik ben ook benieuwd naar wat je precies bedoelt. 

Ik hoor graag van je. 


hallo een toelichting dan, ik heb geen smart tv.  als ik de app van NPO wil openen krijg ik de vraag om mijn tv te koppelen wanneer ik dat vervolgens doe krijg ik de melding dat de koppeling tot stand is gebracht  wil ik dan verder krijg ik weer het verzoek om te koppelen.

Inmiddels heb ik begrepen van KPN dat mijn ontvanger een verouderd type zou zijn deze worden nu vervangen en zou het probleem verholpen moeten zijn zo niet dan meld ik me hier.


hallo een toelichting dan, ik heb geen smart tv.  als ik de app van NPO wil openen krijg ik de vraag om mijn tv te koppelen wanneer ik dat vervolgens doe krijg ik de melding dat de koppeling tot stand is gebracht  wil ik dan verder krijg ik weer het verzoek om te koppelen.

Inmiddels heb ik begrepen van KPN dat mijn ontvanger een verouderd type zou zijn deze worden nu vervangen en zou het probleem verholpen moeten zijn zo niet dan meld ik me hier.

Dan wachten we dit eerst af.Â