Skip to main content

Ook bij ons wordt spotify premium niet omgezet naar family en niemand kan me helpen. KPN zegt dat alles goed staat. Bij Spotify zeggen ze dat KPN het moet omzetten. Waar hangt dit nu?

Ik heb hetzelfde probleem: ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Bij KPN staat dat wij Spotify Family hebben, maar dit word niet geeffectueerd bij Spotify. Beiden verwijzen naar elkaar om dit op te lossen! :(

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste @Mariska Keuskamp, welkom! Wat een irritant probleem dit, zeg! Ik zie inderdaad dat Spotify Family aanstaat. Als jij inlogt op Spotify dan wordt daar aangegeven dat je nog Premium gebruikt? Je weet zeker dat je met het juiste e-mailadres inlogt? En is dat het e-mailadres waar je ook mee inlogt op je KPN ID? Ik wil het even zeker weten voordat ik het intern voor je uit ga zoeken. 


Hallo!  

Het klopt dat hetzelfde mailadres wordt gebruikt voor kpn en Spotify. Wel is mijn fb account gekoppeld aan Spotify. En inderdaad staat bij Spotify dat wij premium gebruiken.

Groet,

Mariska


Top. Ik heb een ticket voor je aangemaakt en naar aanleiding daarvan wordt er binnen 1 werkdag contact met je opgenomen. Laat je nog even weten of het daarmee opgelost is?