Skip to main content

Na in totaal 2 uur bezig te zijn geweest door contact te hebben met KPN en Spotify, nog steeds geen lid kunnen worden voor een family.

Spotify geeft aan dat mijn account loopt via KPN maar deze geeft aan niks te kunnen vinden dus ook niet op te kunnen zeggen. Dit is nodig om vervolgens lid van family te worden.

Klantenservice van KPN. Werd onbeschoft. Morgen maar overstap regelen naar andere provider. Hopelijk als mobiele abonnement wordt opgezegd dat spotify dan ook meteen wordt opgezegd. Zodat ik wel lid kan worden van het family account.

Spotify geeft aan hier dagelijks mee te maken te krijgen. 

Hoi @DebbievanLoon en welkom hier op ons forum!

Allereerst excuses voor de late reactie; door de drukte waren we helaas niet in staat om eerder op je topic te reageren. Ik weet niet wat de huidige stand van zaken is maar hoop dat je nog niet bent overgestapt naar een andere provider. Anders kijk ik graag of ik er vanaf hier voor kan zorgen dat Spotify Premium wordt afgemeld en je alsnog Spotify Family kunt activeren. Mocht je hier gebruik van willen maken, zou je dan ook meteen je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?