Skip to main content

Sinds een tijd lopen bij ons de kastjes boven en beneden vast bij gebruik van bijvoorbeeld Videoland en Netflix. Vreselijk irritant en vervolgens kun je er ook niks mee. Resetten en opnieuw opstarten heeft ook geen zin. 

 

Hoi,

ik ervaar op het moment nog precies deze klachten met mijn kpn ontvanger. Ik neem aan dat het dus nog niet opgelost is?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @emmy1996, welkom. 

Ik snap heel goed dat het irritant is. Zo kijk je niet lekker naar jouw favoriete serie. Welke ontvanger(s) heb je? 

Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Want vaak lost dat het probleem op. Zo niet, wil je dan ook het modem herstarten? Ik ben benieuwd. 


Hoi @emmy1996, welkom. 

Ik snap heel goed dat het irritant is. Zo kijk je niet lekker naar jouw favoriete serie. Welke ontvanger(s) heb je? 

Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Want vaak lost dat het probleem op. Zo niet, wil je dan ook het modem herstarten? Ik ben benieuwd. 

Hoi Bart,

ik heb alles geprobeerd wat je voorstelde maar hij loopt nog steeds vast. Of de modem valt helemaal uit. Ik heb een Arris modem


Als je modem helemaal uitvalt is er nog veel meer aan de hand. Wat gebeurt er dan precies en welk type modem heb jij ?


Sorry, met het modem bedoel ik tv ontvanger. Het gebeurd ook alleen met netflix. Maar de ontvanger loopt vast en valt uit en herstart zich dan weer. En dit soms wel 3x achter elkaar


@emmy1996, dat is balen zeg. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik eens meekijken.