Skip to main content

Ik ben zeer ontevreden over de contractomzetting van spotify premium naar family. Beide binnen mijn contract. Ik ben uren aan het bellen, puntje bij paaltje kpn past met moeite mijn contract aan, ik ben hier heel druk mee geweest. De omzetting bij spotify lukt hen niet. Men stelt vervolgens ‘dat is dan uw probleem daar gaan wij niet over en zoek zelf maar contact met spotify en regel het zelf’ 

met veel moeite is dat gelukt, spotify antwoord, dit is een probleem bij de kpn, daar moet u zijn , en verwees mij naar een forum dat de kpn problemen en achterstanden had dit te realiseren.

vraag waarom is de kpn hier niet open over, transparantie. En wordt ik van kastje naar de muur gestuurd

hoe krijg is dit voorelkaar?

 

Vul u profiel even aan met alle gegevens die alleen zichtbaar zijn voor medewerkers. Zij zullen even voor u kijken waar het precies mis gaat. Het kan even duren aangezien het druk is op het forum.


Beste Jeroen,

bedankt voor je reactie, ik heb mijn gegevens aangevuld en wacht de reactie KPN af. 
 

groet,


Helaas heeft nog niemand van de medewerkers contact met mij gezocht, misschien moet ik dit elders met meer aandacht posten

 

nog in afwachting 


Ik heb hele slechte ervaringen met de omzetting.

als eerste moest ik overstappen naar hussel, na veel bellen kon ik spotify omzetten van premium naar family, dat gebeurde uiteindelijk. Vervolgens werken de instructies van de kpn niet door bij spotify. Weer bellen met de kpn; kpn geeft aan, dat moet u zelf maar oplossen met spotify. Met veel moeite kom in in contact met spotify; geeft men aan dat dit probleem bij de kpn ligt en verwijst men mij naar diverse blog.

kpn geeft geen thuis. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Vraag is wie gaat mij nu helpen zodat ik niet alleen facturen van de kpn krijg maar ook de dienst van spotify. 


Hallo @Harriët Hartholt, welkom op het KPN Forum. Goed dat je ons gevonden hebt.

Jammer om te lezen dat de omzetting van Spotify Premium naar Spotify Family zo moeizaam verloopt. Het spijt me ook om te lezen dat je hierbij van het kastje naar de muur bent gestuurd. Ik ga mijn best doen je verder te helpen.

 

KPN Community

Allereerst wil ik je even uitleg geven over het KPN Forum. Ik lees namelijk dat het jammer vind dat wij nog niet gereageerd hebben. Het KPN Forum is een plek voor en door KPN klanten. We noemen dit ook wel de KPN community. 

Het KPN Forum is dé online omgeving waar klanten met elkaar in gesprek gaan. Het grootste deel van de KPN community bestaat uit klanten. Klanten die elkaar helpen om het beste uit hun KPN-diensten en producten te halen.

Om ervoor te zorgen dat jij optimaal gebruik kunt maken van het Forum zijn de KPN moderators dagelijks aanwezig. In dit topic lees je meer over de KPN moderators en wat wij doen: Dit zijn wij: KPN-moderators.

Soms is hulp van een moderator nodig, zoals hier ook het geval is. We helpen je graag! Maar het duurt 1 tot 2 dagen voor een moderator jouw vraag oppakt. We willen namelijk graag eerst onze forumleden een kans geven om je te helpen.

 

Goed, dan ga ik nu kijken waarom het omzetten van Spotify Premium naar Spotify Family bij jou niet goed loopt.

 

Spotify Premium naar Spotify Family

Spotify Family is alleen te bestellen bij een KPN Internet abonnement. Heb je Spotify Premium bij jouw KPN Internet abonnement? Dan kan je Spotify Family via MijnKPN bestellen. Wij zetten Spotify Premium dan automatisch voor je om.

Heb je nu Spotify Premium bij een KPN Mobiel abonnement? Dan moet je deze opzeggen en Spotify Family aan het KPN Internet abonnement toevoegen. Het Spotify account moet eerst Free zijn voor je Spotify Family kunt activeren.

 

Nu zie ik in het systeem dat jij Spotify Premium gratis in jouw abonnement had. Op 21 januari heb jij jouw abonnement veranderd, zodat je Spotify Family aan kunt vragen.

In de bevestiging is te lezen dat Spotify Premium toen helemaal uit jouw abonnement is gehaald. Op 28 januari hebben wij jouw Spotify Premium abonnement opgezegd. Aan het einde van de gebruikersmaand wordt jouw Spotify account omgezet naar Free. Dit kan tot een maand duren.

Nu heb je op 7 februari Spotify Family toegevoegd aan jouw abonnement. Omdat Spotify Premium is opgezegd, kunnen wij deze niet automatisch omzetten naar Spotify Family. Om Spotify Family te kunnen gebruiken, moet je deze activeren. Dat kan via Activeer je Spotify account.

Waarschijnlijk zie jij in jouw Spotify account nog een actief Spotify Premium via KPN abonnement. Je kunt dit controleren via jouw Spotify profiel. Pas als hier staat dat jij Spotify Free hebt, kan je Spotify Family activeren. Tot die tijd blijf je gebruik maken van Spotify Premium.

Geen zorgen, je gaat ook pas betalen voor Spotify Family als je dit geactiveerd hebt.

 


Dankjewel Denise, dit is een duidelijk antwoord, dus is wacht tot het einde van de maand en regel dan de omzetten, …

ik wacht even af, lukt het weer niet dan meld ik mij.