Skip to main content

De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Update 10-01-2022 15:45: Het probleem is opgelost.

Mocht je nog problemen ervaren herstart/reset dan vooral je TV ontvanger. 
Excuses voor het ongemak!

Nee hoor bestaat nog steeds, heb net nog serie gekeken en nog steeds waardeloos

Alles werkt nu weer. Eerst de router uitgezet en toen het kastje. Daarna alles weer aangezet en getest. Ondertiteling is nu weer compleet. 


Klopt, heb gisteren een uur met de klantenservice van Netflix gechat. Reset heeft geen nut, het probleem ligt bij Netflix. Heb een klachten formulier van ze gekregen dat ik moet insturen naar de desbetreffende afdeling. Ik houd je op de hoogte

 

 

euh als ik op een andere apparaat kijk loop de ondertiteling wel, dus ligt het meer bij de kpn tv-kastje 


hebben de mensen met een 4k tv-kastje er ook last van ? of nieuwe expirabox ? 


hebben de mensen met een 4k tv-kastje er ook last van ? of nieuwe expirabox ? 

Het is opgelost. Jammer dat de beheerder er niet een status update bij zet zoals beloofd. Even een harde reset doen met router en tv kastje. Aan uit knop…


Goedenavond allen!
Ik lees in jullie reacties en onze interne communicatie dat dit inmiddels opgelost is!
Mocht je dit probleem nog ervaren wil het dus helpen de ontvanger te herstarten, resetten en je experiabox te herstarten.

Ervaar je hierna dit probleem nog steeds, maak dan vooral een nieuw topic aan.


inderdaad   glasvezelmodem + Experiabox en tv-kastje 1 minuutje zonder stroom ( echt uit dus) en weer opstarten modem en dan Experiabox en als laatste het tv kastje. alles werkt weer. 


Inderdaad, het werkt weer😀


Hier werkt de ondertiteling ook weer na een reset van het kpn kastje.