Skip to main content

Ik krijg bij verschillende opnames een melding dat het programma alleen via TV box te zien is.  Is dit structureel?? en waarom??

Dat is afhankelijk van de zender of kanaal dat je opneemt.


Admin: niet alle zenders zijn beschikbaar in de app, en de opnames van die zenders dus ook niet.


Dat is afhankelijk van de zender of kanaal dat je opneemt.


Admin: niet alle zenders zijn beschikbaar in de app, en de opnames van die zenders dus ook niet.

Bij mij is in ruim 95% van de gevallen de zender wel beschikbaar in de app maar opnames voor die zender niet. Ik heb het dan over alle Nederlandse (commerciële) zenders. Dat is helaas al jaren zo en KPN weet precies waarom dit is maar weigert er iets aan te doen.


Nee het gaat er niet om dat de zender niet in de app zit. Canvas zit wel gewoon in de app, je kunt kijken en opnemen. Maar niet alle opnames zijn dan via de app niet te zien.

Er staat bij de opname ook duidelijk aangegeven "deze opname kun je alleen via de TVontvanger bekijken".


Klopt helemaal. 

Opnamen van BBC First, de Vlaamse zenders en last but not least de Duitse zijn alleen via de decoder te bekijken.

Voor die zenders heeft kpn dié rechten niet voor verspreiding via internet. De decoder zit bij KPN op een gesloten eigen internet wat alleen via het kpnnetwerk toegankelijk is.

De apps en website werken via het open internet.


Bedankt voor je reactie! Duidelijk dus.