Skip to main content

De nieuwste versie van de kpn tv app heb ik gisteren geïnstalleerd. Nu blijkt dat de opnamefunctie online vanuit de tv gids verdwenen is voor oa buitenlandse zenders, ook rtl 8 en bbc first. Klopt dit of ligt dit aan mij😉🧐?

Hallo @Chicca ,

Het klopt dat je opnames van bijv. BBC First en VRT niet kunt bekijken en inplannen op de TV+ app. Hier wordt aan gewerkt. Als je je abonneert op de Product Updates, krijg je een mail zodra er een nieuwe update beschikbaar is.

 

 


Bedankt voor de tip, Noordzee. 

Ik hoop verder dat dit probleem gauw verholpen wordt door KPN.


Ook ik kan de Belgische Duitse zenders en L1 niet programmeren via de app. En dat sinds deze week. Ik hoop dat dit vlug verholpen wordt

 

Hartelijke groet 

 

Mathieu Haldermans


De technici die zich bezighouden met de TV+ app, doen hun best dit vervelende issue op te lossen. Het is zoals @Noordzee al aangaf een goed idee  op de Product update sectie hier op het forum goed in de gaten te houden. 


Hallo allemaal,

Zojuist zag ik dat inmiddels bij meer tv zenders de opnamefunctie is toegevoegd, echter nog niet bij ze allemaal, o.a. bij ZDF, WDR en L1.

Mijn eerder opgenomen programma’s leken nu ook weer compleet. Ik heb het nog niet uit kunnen proberen.

Nu de rest nog.

 

Met vriendelijke groeten,

Chicca

 


Ook ik wacht op al die zenders. Ik hoop dat die ook binnenkort op te nemen zijn

Hopelijk blijven de technici hun best doen

Met hartelijke groet

Mathal


Voor zover ik nu heb kunnen zien functioneert alles weer.

Bedankt KPN!

Fijn weekend!


Dat is goed nieuws! 


Reageer