Skip to main content

Tussen 4 en 9 november heb ik enkel opnames gemaakt van uitzendingen op NPO2 Extra. Bij deze opnames krijg ik een foutmelding onder vermelding vanĀ : niet gevonden in het netwerk. Opnames hiervoor en hierna zijn wel beschikbaar. Nu lees ik ook dat dit kanaal van deze zender is gewijzigd. Heeft dit een verband met elkaar?Ā Een complete reset heeft niet geholpen. NPO2 Extra kunnen we gewoon bekijken.

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

Hoi @t.schmmrĀ . Welkom op het forum.

Vanaf 15-12-2021 is er wel wat veranderd aan NPO extra zenders. Ze zijn van 5 naar 3 zenders gegaan en NPO 2 extra is van kanaal 88 naar 82 gegaan.

Kun je een aantal voorbeelden noemen van programma's die nu plotseling niet meer zijn op te vragenĀ (inclusief uitzenddatum+tijdstip)Ā 


Di 9 nov 21:20 Golden Earring Clips; Ma 8 nov 21:25 Eight Miles High; Zo 7 nov 22:00 Live from the Twilight Zone; Vrij 5 nov 22:00 Golden earring Concert


Heb je het pluspakket? Deze zender heeft tot afgelopen 4 januari TIJDELIJK een jaar in het basispakket gezeten. Opnames blijven zichtbaar maar niet afspeelbaar om ze niet verloren te laten gaan indien kijkers zonder pluspakket alsnog besluiten het pluspakket, al dan niet tijdelijk, te nemen. In dat geval kan je ze weer afspelen.

Maar Ć©Ć©n jaar na uitzending gaan ze er sowieso af. Net als alle andere opnamen overigens.


Heb je het pluspakket? Deze zender heeft tot afgelopen 4 januari TIJDELIJK een jaar in het basispakket gezeten. Opnames blijven zichtbaar maar niet afspeelbaar om ze niet verloren te laten gaan indien kijkers zonder pluspakket alsnog besluiten het pluspakket, al dan niet tijdelijk, te nemen. In dat geval kan je ze weer afspelen.

Maar Ć©Ć©n jaar na uitzending gaan ze er sowieso af. Net als alle andere opnamen overigens.

Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Heb jij het pluspakket, @t.schmmrĀ ?

Ā 


Ja, pluspakket in gebruik


Heb jij je itv tuner op SD of HD staan? Kun je dat een controleren?Ā 


HD Standaard

Ā 


Werken de opnames wel als je "SDā€ instelt?


Daar ben ik dus ook benieuwd naar. :-)


Ook het instellen op SD bracht geen oplossing. Bedankt voor het meedenken. Ik berust me dat het niet te verhelpen is