Skip to main content
Vraag

Opzeggen abonnement videoland per 5/9/2021

  • 5 September 2021
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Zowel via de TV als via mijn KPN lukt het niet om mijn videoland abonnement op te zeggen.

Dit abonnement loopt per vandaag af. 

Via de tv krijg ik de hele dag een foutmelding

STB-wg-14.

Via de app mijn KPN  lukt hetook niet. 


Dit abonnement loopt per vandaag af

Hoi, Johanna, welkom op het forum.

Mis ik iets??? Dan hoef je het toch niet meer op te zeggen….


Sorry, verkeerd opgesteld.

Ik moet het abonnement per vandaag opzeggen omdat morgen weer een nieuwe maand begint.

Dank voor de reactie. 


Ik moet het abonnement per vandaag opzeggen omdat morgen weer een nieuwe maand begint.

Dat snap ik ook niet helemaal. Je betaalt, uiteindelijk, per dag bij kpn voor de pakketten, ook videoland. Dus als ie 3 dagen langer loopt krijg je op de volgende factuur weer van 27 dagen in mindering.

En waarom móet je ‘m opzeggen? Ik neem toch aan dat je 'm genomen hebt omdat je 'm wilt hebben.

Er zijn momenteel technische problemen met opzeggen pakketten, waardoor de verwerking vaak wel 3 dagen duurt.

Je kunt ook met de klantenservice bellen om het pakket uit te laten zetten.

gratis nr. 0800-0402 Ma t/m vr 08:00 - 20:00; zat. tot 17:00.


Hallo @Johanna martens! Jammer dat je er tegenaan loopt om het zenderpakket op te zeggen. Zoals @PeterG aangeeft kan het zenderpakket ook opgezegd worden via onze klantenservice: is dat inmiddels al gelukt?

Zo niet, dan wil ik je vragen om jouw klantgegevens in jouw Forum profiel te noteren. Je klantgegevens zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators. Op basis van je klantgegevens kunnen wij nagaan wat we voor je kunnen doen:
Graag jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!
 

 

En waarom móet je ‘m opzeggen? Ik neem toch aan dat je 'm genomen hebt omdat je 'm wilt hebben.

Misschien heeft ze Videoland uit! Alle interessante series/ films al gekeken! :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye: