Skip to main content

Ik ben vorige week overgestapt van Ziggo naar KPN.

Daarbij heb ik Viaplay mee overgenomen en staat wel aangezet bij KPN maar het werkt niet bij Viaplay, hij vraagt dat eerst een pakket moet aanvragen.

Het is wel vervelend want ik betaal wel gewoon €14-, 

Hebben jullie iets in de overdracht gemist??

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

@Mia2014 

 

Als je ViaPlay via KPN hebt afgenomen, dan kan je hem via KPN activeren.

Open MIJNKPN, als je die nog niet hebt, maak dan een MIJNKPN aan.

www.kpn.com 

 

Daarna ga naar deze link en klik op activeren.

Volg de gegevens, en vul een gebruikersnaam en uniek wachtwoord in.

Via de app op de Smart tv, KPN tv decoder DIW7022, etc. kan je dan alles zien.

En op za. en zo. (tot 1 juni) kan je op kanaal 225 F1 zien.


@Mia2014 

Is het gelukt? 


Ja het is gelukt, alleen zonder hulp van jullie klantenservice had ik het niet voor elkaar gekregen.

Jullie roepen wel dat het allemaal eenvoudig is, maar dat is het dus niet, via de apps van jullie kom je niet op die bewuste site om het te activeren.

Uiteindelijk met een hoop onduidelijkheden aan de telefoon kreeg dan een site titel wie ik nog niet tegen was gekomen van jullie medewerker waar ik het dus kon activeren.

Even voor de duidelijkheid, ik ben geen leek met computers ik kan er er dus behoorlijk mee overweg en kreeg het dus niet voor elkaar. 

En heb dus medelijden met mensen die er niet zo mee bedreven zijn...…

Dus een tip misschien, zorg dat je ten allertijden via een makkelijke weg bijvoorbeeld mijnkpn app de sites kan activeren met een goeie hyperlink.

 

Gr,

 


Ja het is gelukt, alleen zonder hulp van jullie klantenservice had ik het niet voor elkaar gekregen.

 

 “Jullie” 

Beste @Mia2014 ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Ik probeer net zoals velen klanten anderen te helpen.

Ik werk niet bij KPN en ik heb ook nooit bij KPN gewerkt.

 

Ik ben wel blij dat het werkt.


Ow dat wist ik niet, maar wat ik aangeef is wel een probleem.

Iedergeval bedankt👍


Hi Mia, welkom op het forum. 

Bij het aanvragen van Viaplay hoor je een e-mail te krijgen met instructies over hoe je dit kunt activeren. Ik begrijp dus dat jij dit niet hebt ontvangen?


Nee idd niet gehad🤔


Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?