Skip to main content

4 febr. jl. overgestapt naar Ziggo.

Spotify family account betaal ik via KPN. Wordt dit abonnement automatisch opgezegd door KPN of blijft mijn Familyaccount gewoon bestaan en betaal ik bij definitieve omzetting naar Ziggo direct aan Spotify ipv Kpn?

Eigenlijk is mijn vraag ‘wie doet wat’? 

 

Groetjes, Benny 

Hallo @Benny N ,

Het account bij Spotify blijft gewoon bestaan. Alleen krijg je reclame. Je kunt vervolgens bij Spotify zelf een abonnement afsluiten, dan is de reclame weer weg.

KPN doet verder niets, behalve dan dat het Spotify-abonnement wordt opgezegd.  

 


Dank voor je snelle reactie Noordzee 😊 toch nog een aanvullende vraag.......ik raak mijn account dus niet kwijt, maar hoe zit dat met mijn familieleden die nu gekoppeld zijn, blijven die ook hun account en afspeellijsten behouden? 

Groetjes Benny 


Dat lijkt mij wel, maar voor verdere vragen verwijs ik je naar Spotify. KPN bemoeit zich er verder niet mee.


Hoi @Benny N en welkom hier op ons forum :)

Helemaal zeker durf ik het niet te zeggen, maar ik vermoed van wel (gebaseerd op mijn eigen ervaringen).  Om er echt helemaal zeker van te zijn, zou ik dit even navragen bij Spotify zelf. Weet zeker dat zij je precies kunnen vertellen hoe en wat! 


Zodra je bij Spotify het account heractiveerd (met je bankrekening gegevens enzo) dan kunnen ook je familieleden er weer over beschikken. In de Free versie niet. Maar dat is een tijdelijke status, toch?


Is inderdaad dan een tijdelijke status Peter, bedankt voor je reactie 🙏