Skip to main content

Beste,

 

Ik maak gebruik van KPN compleet inclusief KPN mobiel. Als ik op de website inlog (of via de app) en mijn entertainment opties wil aanpassen dan zie ik helemaal onderaan 'Gratis pluspakket bij Internet, TV en mobiel'

Ik heb een andere Entertainment optie reeds geactiveerd (Disney+) met vijf euro entertainment korting.

Als ik daarbovenop nog het 'gratis pluspakket' wil activeren, nadat ik deze in de winkelmand heb gezet, moet ik ineens € 6,99 afrekenen.

Bij diverse zoekresultaten naar dit probleem kan ik geen helder antwoord vinden. En via een officiële KPN pagina staat er alleen dat er ESPN of Pluspakket geactiveerd kan worden, maar dit ESPN pakket heb ik niet.

 

Ik heb wat bijlagen toegevoegd ter verduidelijking.

 

Hallo @B3nn0 ,

Ja, dat lijkt natuurlijk raar. 
 

Maar uiteindelijk zal je op je maandelijkse facturen onderin een creditbedrag terugvinden van 6,99. Per saldo ga je dan het pluspakket gratis krijgen. Uiteraard zolang je aan de voorwaarden voldoet en dat is zo als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 
 

De korting komt niet in de overeenkomst te staan, want die korting is er dus onder voorwaarden. Soms ontbreekt de korting op de eerste factuur, hou dat even in de gaten. Je kunt de korting dan ook zelf aanvragen. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Lees er meer over in de kennisbank: 

 


Hoi @Noordzee ,

 

Dank voor je antwoord. Is dit ook het officiële KPN antwoord? Ik zie namelijk niet zo 123 terug op jouw profiel dat je medewerker van KPN bent of dat je enige verantwoordelijk hebt om namens KPN te antwoorden.

 

Ik twijfel dus niet aan je antwoord, die is helder. Maar met name dat als er toch wat mis gaat ik wel/geen beroep kan doen op dit gegeven antwoord.


Hoi @B3nn0 ,

Ik ben geen medewerker van KPN, maar weet inmiddels wel hoe het werkt met de combivoordelen. Ik heb er nog een link bijgeplaatst naar een artikel op de kennisbank. 

Gaat helemaal goed komen. 


Ha @B3nn0 hier nog even namens KPN de bevestiging dat het klopt wat Noordzee zegt 🙂. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, trek gerust aan de bel!


Goedemiddag,

Helaas precies zoals ik al dacht is zowel het pluspakket over de periode april-mei volledig afgerekend en daarbovenop nog eens het volledige entertainment pakket exclusief de 5 euro korting. Als ik nu terugkijk op de factuur zie ik ook dat er bij mijn vorige factuur geen entertainment korting af is gehaald.

 

Wel slordig, aangezien ik volgens mij gewoon aan alle voorwaarden voldoe.


KPN-Compleet is een heel oude voordeel-variant, die inmiddels is omgezet naar "Entertainment-korting" of "Combivoordeel".

Als jij je TV & Internet pakket of een mobiel abonnement in de loop der tijd hebt verlengd of gewijzigd dan ben je meteen je KPN-Compleet kwijt. Je spreekt zelf over Entertainment korting op Disney+, dus je bent al niet meer KPN-Compleet. En dus is de oude variant met keuze van Plus-pakket/ESPN voor jou niet meer van toepassing. 

Ter verificatie, zie je facturen en abbo's in MijnKPN.

Dat is reden dat ik nog steeds niks doe met "thuis" en mobiel. Bovendien heb ik het nieuw versus oud maandbedrag nog steeds voordeliger met KPN-Compleet. Totdat ze oude abbo's nog meer extra gaan verhogen.