Skip to main content

Sinds vrijdag hetzelfde probleem. Tot aan het opstarten van een serie doet alles het normaal, daarna blijft het Amazon logo in beeld en is er alleen audio.

Ben inmiddels wel een beetje klaar met KPN, laatste maanden zo vaak internet of TV wat uitvalt en alles weer moeten resetten. 

Tijd om naar een andere provider over te stappen. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Ojee @Dmitri Karamazov, niet zo leuk dat je niet normaal naar iets via Amazon Prime kunt kijken 😑

Is de situatie inmiddels gewijzigd of gaat het nog steeds op deze manier?

Je geeft aan dat je de laatste maanden vaker problemen hebt met internet en tv, zou je dat nog verder toe kunnen lichten? Ik hoop dat we er voor kunnen zorgen dat je toch weer tevreden met ons gaat worden!


Hoi Maja, bedankt voor je reactie. 

De laatste maanden vaak gehad dat de mediabox vastliep en ik alles helemaal kon resetten. 

Vandaag de modem verplaatst van achter de bank naar naast de bank, nu vanavond zeer traag internet en constant haperende tv. 

Het is zeer frusterend. 


Hmm, het vastlopen van je tv-ontvanger zal vermoedelijk los staan van de verbinding zelf, er lijken dus 2 problemen te spelen 🤔

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan meet ik vanaf onze kant je lijn door, om te zien of ik daar iets raars op kan ontdekken!

Wat betreft de tv-ontvanger, wat gebeurt er precies als die vast loopt? Krijg je zwart beeld of een bepaalde foutmelding of iets dergelijks?


Heb m'n profiel inmiddels ingevuld. 

Het vastlopen gebeurt bijvoorbeeld als ik de Netflix of Amazon app sluit, dan blijft het beeld hangen en reageert de tv ontvanger nergens meer op.

Het probleem met Amazon is opgelost met een factory reset. Het haperen gaat ook vandaag gewoon weer verder. 

 


Gaat er nog wat gebeuren? Ik zit inmiddels 3 dagen thuis met corona en heb niet normaal kunnen tv kijken of internet op door de constant wegvallende verbinding. 

Dit is echt zeer irritant aan het worden. Volgens de wifi manager is m'n modem te oud. Vind het dan vreemd dat ik eerst zo'n check moet doen en dat KPN niet zelf daar eerder mee komt. 

Graag gewoon zsm oplossen want ik betaal nu gewoon voor een k.t service. 


 Mijn oprechte excuus @Dmitri Karamazov, ik heb wel een bericht getypt maar deze lijkt niet te zijn geplaatst.

Wat ik eerder heb willen sturen, is dat ik zie dat de verbinding een aantal keer weg is gevallen en dat kan veroorzaakt worden doordat je een wat ouder modem hebt. Normaal gesproken kunnen we een modem alleen naar een PostNL servicepunt toe sturen, waar je dan je oude modem direct in moet leveren voordat je de nieuwe krijgt. Niet zo handig als je met Corona thuis zit 😬 Daarom had ik (in mijn niet geplaatste bericht) aangegeven dat ik er even achteraan zou, bij verouderde apparatuur is er namelijk minder noodzaak om het oude modem direct terug te hebben.

Gelukkig heb ik het voor elkaar gekregen dat er een nieuw modem bij je thuisbezorgd gaat worden, waarna je op een later moment de oude terug kunt sturen!

Als jouw problemen veroorzaakt werden door het wat oudere modem, zou alles weer in orde moeten zijn als je de nieuwe aansluit 🙂 Laat je weten of dat ook daadwerkelijk het geval is?

Ook beterschap gewenst!


Ik heb de modem vandaag ontvangen, dus we gaan ermee aan de slag. De oude modem zal ik terugsturen. 

Laten we hopen dat hiermee de problemen zijn opgelost. Ik laat dit nog even weten in een volgend bericht. 

In ieder geval alvast heel erg bedankt voor de moeite en service, dit wordt gewaardeerd. De frustraties van mijn vorige bericht zijn inmiddels weer verdwenen. 

 

 

 


Top dat je hem in goede orde ontvangen hebt en heel fijn dat de frustraties zijn weggezakt 🙂

Is het ook al gelukt om hem aan te sluiten en zo ja, merk je een verschil?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu weer in orde is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel.


Vooralsnog geen problemen meer. Ik heb voor de zekerheid ook de kabels vervangen dus ik verwacht nu dat alles opgelost is. 

 

Bedankt! 

 

 


Ah helemaal super 😊 Bedankt dat je het nog even laat weten!