Skip to main content
Beantwoord

Problemen met koppelen van Spotify Premium aan KPN

• January 19, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Van de week opnieuw spotify premium aangezet dit loopt opnieuw tegen veel problemen aan

na de activering mail te hebben gekregen spotify geprobeerd te activeren dit is niet gelukt daarna contact gehad met de klantenservice die hemmen uitgezet waarna ik hem weer heb aangezet op hun verzoek weer geactiveerd 

koppelen van mijn spotify account aan kpn lukt dus niet bij de pagina externe diensten staat echter wel dat Spotify is gekoppeld maar dus niet aan mijn eigen spotify account kan iemand mij verder helpen 

bas

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Basje44, hoe het werkt bij het activeren van Spotify is dat jij op de link klikt in de mail. Dit brengt je op de activatiepagina waar je inlogt met je KPN ID. Vervolgens log je in met het Spotify account dat je wilt koppelen. Als ik dit zo lees was jij op je apparaat al ingelogd op een Spotify account op het moment dat jij de eerste keer op de link in de mail hebt geklikt. En is die Spotify vervolgens gekoppeld. 

Heb je verder huisgenoten of familie die ook Spotify hebben? Kan het zijn dat per ongeluk een van hun abonnementen is gekoppeld?

Wat je zou kunnen doen is nóg een keer Spotify opzeggen. Wacht dan een maand zodat het huidige gekoppelde Spotify abonnement ook echt helemaal weer Free is. Zet Spotify daarna opnieuw aan, en doorloop de activatie opnieuw. Zorg er op dat moment voor dat je dit op een apparaat doet waar je niet actief bent ingelogd bij Spotify zodat je zeker weten het juiste account aanmeldt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• January 19, 2025

koppelen van mijn spotify account aan kpn lukt dus niet

Waarom niet? Je krijgt een email. Daarin staat een link. Daar klik je op. Dan opent er een webpagina. En dan? Wat gebeurt er dan?

• Auteur
  • Topper
  • January 19, 2025

Daar staat gaat spotify is gekoppeld,

maar de vraag is aan welk abbonement 

ik heb zelf spotify niet gekoppeld

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@Basje44, hoe het werkt bij het activeren van Spotify is dat jij op de link klikt in de mail. Dit brengt je op de activatiepagina waar je inlogt met je KPN ID. Vervolgens log je in met het Spotify account dat je wilt koppelen. Als ik dit zo lees was jij op je apparaat al ingelogd op een Spotify account op het moment dat jij de eerste keer op de link in de mail hebt geklikt. En is die Spotify vervolgens gekoppeld. 

Heb je verder huisgenoten of familie die ook Spotify hebben? Kan het zijn dat per ongeluk een van hun abonnementen is gekoppeld?

Wat je zou kunnen doen is nóg een keer Spotify opzeggen. Wacht dan een maand zodat het huidige gekoppelde Spotify abonnement ook echt helemaal weer Free is. Zet Spotify daarna opnieuw aan, en doorloop de activatie opnieuw. Zorg er op dat moment voor dat je dit op een apparaat doet waar je niet actief bent ingelogd bij Spotify zodat je zeker weten het juiste account aanmeldt.