Skip to main content

Ik heb regelmatig dat ik een volgend deel niet kan bekijken op de Netflix app:

Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.

Als ik overschakel naar de smart tv heb ik het probleem niet. Het is een week of 3 geleden begonnen en daarvoor nooit problemen gehad. Het doet zich voor op kanaal 200 en op de app.

Gr Robert

Kijken via de KPN ontvanger geeft soms problemen. Voor probleemloos streamen kun je inderdaad het beste kijken via de smart-tv of een Chromecast.  

Een “oplossing” is een reset (frisse start) van de KPN ontvanger. Hierdoor moet je wel opnieuw inloggen bij Netflix via de tv ontvanger. 
Menu-Instellingen-systeem-frisse start


Dank voor je reactie !

Het resetten van de ontvanger heb ik nu 2x gedaan en geen verbetering. Beetje vreemd omdat we nu een jaar of 4 probleemloos hebben gekeken naar Netflix via KPN en ik niet uit de stoel hoef te komen om de andere afstandsbediening te pakken 😉 


Dank voor je reactie !

Het resetten van de ontvanger heb ik nu 2x gedaan en geen verbetering. Beetje vreemd omdat we nu een jaar of 4 probleemloos hebben gekeken naar Netflix via KPN en ik niet uit de stoel hoef te komen om de andere afstandsbediening te pakken 😉 


Tjsa, kijken via de kpn ontvanger of via de smart-tv app of Chromecast zijn beter ontwikkelde apps, lees, meer geld aan besteed. Dat KPN de app aanbiedt op de tv-ontvanger betekend niet dat ze hier (veel) invloed op hebben. De apps worden niet door KPN ontwikkeld of onderhouden. Er zal daarentegen een storing zijn, dit kan KPN doorgeven. Tot die tijd is het wellicht handig te kiezen voor kijken via de smart-tv. 


Het is ook geen groot probleem, maar had stille hoop dat het een simpel iets zou wezen. En het begint ook al te wennen met de andere bediening 😎


Het is ook geen groot probleem, maar had stille hoop dat het een simpel iets zou wezen. En het begint ook al te wennen met de andere bediening 😎

Je betaald voor diensten, dus mag je ook een goede werking verwachten. Storingen dienen opgelost te worden. Maar gelukkig zijn er (betere) andere wegen om te streamen. 


Hoi @Rodel, het is dus willekeurig, dus niet bij alle titels? Want normaal gesproken is een reset van de ontvanger genoeg. Want Netflix lijkt toch even verbinding te verliezen of dergelijke. 


Hoi @Rodel, het is dus willekeurig, dus niet bij alle titels? Want normaal gesproken is een reset van de ontvanger genoeg. Want Netflix lijkt toch even verbinding te verliezen of dergelijke. 

Hallo Bart,

Het is niet continu en hij doet het bij verschillende series. Afgelopen weekend geen problemen gehad, en het vreemde is dat we sinds kort een tweede ontvanger met een andere tv hebben geplaatst en die heeft tot nog toe geen  problemen gehad. We hebben alle updates geïnstalleerd en zoals vermeld de ontvanger 2x gereset. 


Ik zie dat je verder twee ontvangers hebt, het probleem speelt op beide? Heb je ze al eens omgeruild van plek?


Zoals vermeld heb ik op de 2e ontvanger nog geen probleem gehad, maar zal aankomend weekend eens ruilen en dan kijken of het beter wordt. 


Ja daar ben ik wel benieuwd naar en of dan het probleem ook meeverhuist met de ontvanger. Zo ja, dan weten we dat het puur in die ontvanger zit. Anders komt het toch door de aansluiting. Maar dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Ook al eens uitgelogd uit Netflix? En opnieuw ingelogd?

 


Ik heb ze vrijdag gewisseld, en tot op heden op beide geen problemen ! 


Super! Hopelijk blijft dat zo. 


Helaas gisteren weer dezelfde melding……… op de ontvanger die ik vrijdag gewisseld heb. Zal het dan toch aan de ontvanger liggen ? De andere ontvanger had het probleem niet. 


Dus het probleem blijft op dezelfde ontvanger spelen als ik het goed begrijp. Het probleem is dus mee naar boven verhuist? Want als dat zo is, dan is het zeker de ontvanger. Nou ja, de app op de ontvanger. 


Het begint er nu wel op te lijken dat het probleem in de ontvanger zit. 


Over welke hebben we het. Kun je de laatste 3 cijfers van het serienummer onderop sturen?


ZXV8001en de laatste drie cijfers 852 


Bedankt. Ik heb een nieuwe naar het servicepunt uit de sms gestuurd. Daar kun je deze omruilen voor een nieuwe. Hoor graag of daar het probleem mee is opgelost. 


Ik zag de mails voorbij komen dat we een nieuwe ontvanger krijgen. Zal uiteraard laten weten of het daarmee opgelost is.
Bedankt alvast !


Alvast graag gedaan. :)


Gisteren de nieuwe ontvanger geïnstalleerd en deze werkt perfect, al is het misschien wat snel om nu al te zeggen dat het probleem is opgelost. 
Wel vreemd dat ik de oude afstandsbediening niet hoefde terug te sturen en een compleet nieuwe set heb ontvangen inclusief afstandsbediening. 
Ik zal volgende week laten weten of het probleem definitief is opgelost.


Ik ga daar wel vanuit. 

Omdat dit een net ander type ontvanger is hoort hier een nieuwe afstandsbediening bij. :)


Bedankt. Ik heb een nieuwe naar het servicepunt uit de sms gestuurd. Daar kun je deze omruilen voor een nieuwe. Hoor graag of daar het probleem mee is opgelost. 

Tot op heden geen problemen meer gehad, lijkt opgelost.

Hartelijk dank voor de hulp !


Ik heb hetzelfde probleem sinds een aantal weken. Het resetten-opnieuw opstarten setup box heeft geen zin

Wat nu?


@Kwebo, een reset van de ontvanger helpt helemaal niks? Het probleem blijft dan? Netflix loopt dan volledig vast na 1 aflevering?

Welk type ontvanger heb je? 
Mocht je meerdere ontvangers hebben, speelt het op beide?