Skip to main content

Bijna iedere dag hebben wij problemen om de kpntv app te openen. Laat staan dat we vlekkeloos kunnen streamen. Ik stuur een aantal keren per week een berichtje naar KPN.

Dit lost alleen niks op.

Dan denk ik graag even mee voor een oplossing Mathieu. Kun je toelichten op welk apparaat je de app van KPN iTV in gebruik hebt? Hoe is deze verbonden met het internet? 


mijn kpntv app opent vaak gewoon niet dus laat staan dat je kunt streamen. soms in 1 keer en soms duurt het wel een uur. vervelend als je nieuws of voetbal wilt kijken. alle andere apps op onze telefoons werken gewoon. 

soms krijg je op de ene telefoon geen icoontje om te streamen en dan vervolgens op de andere wel. 

Of we hebben zgn. geen internet terwijl ik gewoon mails ontvang/verstuur en een melding naar de kpn stuur. Dus dat is ook bullshit. 

Ik heb denk ik al honderd meldingen gedaan en blijf dit doen maar de kans dat ik bij de KPN blijf  wordt met de dag kleiner, het is dat ik aan het abonnement vastzit.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Het vervelende is dat jij weinig antwoorden geeft op de vragen die je gesteld worden. Jouw twee andere topics wachten eigenlijk op een antwoord van jou?

Maar goed, laten we het eens opnieuw proberen.

Met wat voor een apparaat wil je casten?

Naar wat voor een apparaat ga je casten (merk en type.)

Wat gebeurt er als de KPN TV app zelfs helemaal iet wil starten, krijg je dan een foutmelding?

 

Admin: bericht mee verplaatst


Ha @Mahieu, ik heb jouw nieuwe topic naar je eigen topic verplaatst. Dan houden we het overzichtelijk! Mocht je nog steeds problemen ervaren, wil je dan de vragen van wjb beantwoorden? We denken graag met je mee.Â