Skip to main content
Beantwoord

Programma loopt niet door naar volgende aflevering bij terugkijken op Android tablet

• August 27, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Beste,

Bij het terugkijken op de app op Android tablet loopt het programma niet automatisch door naar het volgende programma, dit is zeer vervelend omdat je opnieuw naar de gids moet en het vorige programma (wat je net gezien hebt) weer een stuk moet bekijken. Is hier inmiddels een oplossing voor? Ik heb namelijk al veel meerdere berichten met dit probleem gevonden .

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@PietVerrest, welkom op de community. Dat is niet prettig kijken inderdaad. Heb je dit alleen tijdens het terugkijken van programma's, of gebeurt het ook als je een programma rechtstreeks kijkt? Wat voor tablet is het precies, welk merk en model? En maakt het ook verschil welke zender je kijkt? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.

Ik heb namelijk al veel meerdere berichten met dit probleem gevonden .

Wat jij beschrijft is anders dan andere voorbeelden die ik heb gezien. Veel gingen bijvoorbeeld specifiek over een iPad, niet over Android.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Hoi ​@PietVerrest, welkom op de community. Dat is niet prettig kijken inderdaad. Heb je dit alleen tijdens het terugkijken van programma's, of gebeurt het ook als je een programma rechtstreeks kijkt? Wat voor tablet is het precies, welk merk en model? En maakt het ook verschil welke zender je kijkt? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.

Ik heb namelijk al veel meerdere berichten met dit probleem gevonden .

Wat jij beschrijft is anders dan andere voorbeelden die ik heb gezien. Veel gingen bijvoorbeeld specifiek over een iPad, niet over Android.