Skip to main content
Antwoord

Programma's kijken en ondertiteling werken niet goed bij Netflix

• November 19, 2025
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Zoals de Topic aangeeft ook problemen met Netflix. Al diverse keren geprobeerd en als het lukt zie je de keuze mogeliljkheid om een film of serie te starten.  Als bijvoorbeeld een aflevering van een serie gestart is valt de ondertiteling uit maar de serie gaat door. Opnieuw geprobeerd maar dan is het menu niet zichtbaar of komt met gebreken. Voor de integratie in het KPN pakket had ik een abonnement bij Neflix en geen problemen.  Misschien een idee om de kosten van het Netlix account in mindering brengen op de maandelijkse kosten zodat ik weer een nieuw abo. kan afsluiten bij Netfilx.

Natuurlijk doet de KPN dit niet maar zoek dan wel een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Verenigde staten. Welkom op de KPN Community! Het lijkt me erg irritant dat steeds de ondertiteling wegvalt als je net een serie of een film aan het kijken bent. Dat hoort niet zo te zijn. Het maakt eerlijk gezegd geen verschil in waar je je Netflix abonnement hebt lopen of via welke partij je betaalt. Als je nu weer terug wilt naar Netflix, zullen de problemen niet spontaan verdwijnen ben ik bang.

Wat als eerste even belangrijk is om te weten, is welke tv-ontvanger je hebt staan. Is dat een VIP2952, HMB2260 of een VIP5202? Of heb je misschien wel een TV+ ontvanger? Dat maakt nogal een verschil in hoe dit aangepakt dient te worden. In het geval dat je geen TV+ ontvanger hebt, kun je het beste een frisse start doen. Dat verhelpt vaak kleine problemen die je hebt met tv-kijken of met apps. Hieronder lees je hoe je dat doet. 

Als je dit makkelijker vindt, kun je ook altijd snel telefonisch contact met ons krijgen en dit gelijk bespreken. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik hoor graag weer van je of laat maar weten of je geholpen bent!

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hoi ​@Verenigde staten. Welkom op de KPN Community! Het lijkt me erg irritant dat steeds de ondertiteling wegvalt als je net een serie of een film aan het kijken bent. Dat hoort niet zo te zijn. Het maakt eerlijk gezegd geen verschil in waar je je Netflix abonnement hebt lopen of via welke partij je betaalt. Als je nu weer terug wilt naar Netflix, zullen de problemen niet spontaan verdwijnen ben ik bang.

Wat als eerste even belangrijk is om te weten, is welke tv-ontvanger je hebt staan. Is dat een VIP2952, HMB2260 of een VIP5202? Of heb je misschien wel een TV+ ontvanger? Dat maakt nogal een verschil in hoe dit aangepakt dient te worden. In het geval dat je geen TV+ ontvanger hebt, kun je het beste een frisse start doen. Dat verhelpt vaak kleine problemen die je hebt met tv-kijken of met apps. Hieronder lees je hoe je dat doet. 

Als je dit makkelijker vindt, kun je ook altijd snel telefonisch contact met ons krijgen en dit gelijk bespreken. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik hoor graag weer van je of laat maar weten of je geholpen bent!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Netflix, dat moet je in de app van Netflix bij instellingen regelen.

Zie ook hier.

Het maakt in dit geval niets uit of je het betaald via KPN of Netflix.

KPN is een tussenpersoon voor de betalingen, rest gaat via Netflix.

Na de eerste maand kan je bij KPN het abonnement dagelijks opzeggen.

Maar daar los je het probleem met de ondertitels niet mee op.