We zien regelmatig problemen met de app. Persoonlijk vind ik de app geen alternatief voor de tv ontvanger. Alleen al om het feit dat de beeldkwaliteit aanzienlijk minder is. Mijn advies is dan ook om de tv ontvanger te gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat dit niet erg prettig televisie kijken is, @Proc. De melding die je krijgt, zien we vooral als de verbinding niet optimaal is. De eerste vraag is dan ook hoe je de televisie hebt verbonden met het internet. Is dat via wifi of via een kabel? Als je wifi gebruik, probeer dan eens een kabel. Als je al een kabel gebruikt, probeer dan eens een andere kabel. Hopelijk zijn de problemen dan weg.
Voor de beste TV ervaring zou ik ook willen aanraden om wel de tv-ontvanger te gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat dit niet erg prettig televisie kijken is, @Proc. De melding die je krijgt, zien we vooral als de verbinding niet optimaal is. De eerste vraag is dan ook hoe je de televisie hebt verbonden met het internet. Is dat via wifi of via een kabel? Als je wifi gebruik, probeer dan eens een kabel. Als je al een kabel gebruikt, probeer dan eens een andere kabel. Hopelijk zijn de problemen dan weg.
Voor de beste TV ervaring zou ik ook willen aanraden om wel de tv-ontvanger te gebruiken.
Sorry dat is niet het antwoord dat we graag zien. Ik heb het idee dat tv kijken via wifi en terugkijken veel te weinig bandbreedte krijgt om goed te functioneren. Enig idee hoeveel procent van het TV KIJKEN VIA ITV APP loopt en hoeveel procent daarvan terug kijken is ten opzichte van live kijken.
bij mij is het bijvoorbeeld 90 % terug kijken. Vandaar dat mijn ergernis erg groot is.
Vlierefuiter schreef:
Ik heb het idee dat tv kijken via wifi en terugkijken veel te weinig bandbreedte krijgt om goed te functioneren.
Alle beschikbare bandbreedte kan door de app gebruikt worden, daar zit echt geen limiet op anders dan de limiet van de technische haalbare bandbreedte.
Hoi @Proc, er gaat een nieuwe app komen om tv te kunnen kijken via je smart tv en je kunt alles daarover teruglezen in dit topic. Je kunt je ook aanmelden om deze te testen!
Ik doe niet mee met testen omdat ik geen idee heb of onze tv daar geschikt voor is. Wel wil ik graag een melding als de nieuwe app beschikbaar is. En het is , naar mijn mening, toch niet de bedoeling
dat men weer teruggrijpt naar de tv ontvanger, hoe groot de ergernis soms ook is!
Het hoeft vooral niet @Proc maar het mag wel (de app testen). Zodra de app beschikbaar is, kun je dat hier uiteraard teruglezen op de Community!
Waarom heeft die monteur destijds die TV kastjes bij jullie weggehaald?
Heb je de TV kastjes nog?
Heb je die ook weer aangesloten?
Zo nee, waarom niet?
Wat voor een type TV kastjes zijn het?