Heel iritant, hetzelfde hier ook.
Alleen bij bepaalde series niet bij alles. Ik volg bijvoorbeeld shameless alleen daar lijkt ie het te doen .. opnieuw starten heeft geen effect
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Heel iritant, hetzelfde hier ook.
Alleen bij bepaalde series niet bij alles. Ik volg bijvoorbeeld shameless alleen daar lijkt ie het te doen .. opnieuw starten heeft geen effect
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Waar kijk je op?
Hi joop, alleen op eigen netwerk via 5g (mobiel) werkt het wel. Maar probleem zit in de wifi hier.
Heel raar want mis heel veel series of kan ze gewoon niet afspelen.
Kpn Glasvezel hier 1 maand oud.
Ineens doet het raar
Hi joop, alleen op eigen netwerk via 5g (mobiel) werkt het wel. Maar probleem zit in de wifi hier.
Heel raar want mis heel veel series of kan ze gewoon niet afspelen.
Kpn Glasvezel hier 1 maand oud.
Ineens doet het raar
Ik denk dat je de Box12 hebt (KPN modem / router.
Haal de stekker uit het stopcontact en doe deze na 1 minuut terug.
Dan wordt alles opnieuw geladen.
Kijk of het daarna wel werkt.
Kijk ook of je op het “hoofd” Wifi netwerk zit van de Box12.
Dus niet op de “bezoekers” Wifi.
Ja allemaal gedaan, modem opnieuw gestart ook het kabel kastje. Heb idd de 12 box
Maar boven op dezelfde wifi (niet de gasten) werkt het met chromecast ook niet. En soms laad hij wel maar dan krijg ik dat vpn bla bla terwijl mn verbinding gewoon uut Nederland komt
Wat een vreemd probleem dit
In het topic waar je in eerste instantie gereageerd hebt, zie ik dat die andere klant aangeeft dat het weer werkt nadat er alleen een IPv4 IP adres gemeten wordt; merk jij een verschil als je -tijdelijk, puur om te testen- IPv6 uitzet in je modem?
Hi maja het gekke is het werkt nu weer ik heb niets gedaan. ♂️we gaan t afwachten kijken hoe lang t goed gaat . Het komt zeker uit t modem vandaan kan niet anders
Nouja zeg, heel mooi dat het weer werkt maar dit maakt het nog minder duidelijk wat nou de oorzaak was
Mocht het probleem weer terugkomen, dan horen we het uiteraard graag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.