Skip to main content

Hallo sins we de Videoland v2 hebben is het prrobleem alleen maar groter geworden met vast lopen en traag heid met reageren met pauze en plat enz wanneer word dit opgelost word er gek vanĀ 

Bij ons ook echt een dramaā€¦. vanaf dat v2 in de lucht is loopt hij vast en stoort veel. Elke keer het kastjeĀ opnieuw opstarten en dan gaat het wel weer even.


Mijn excuus @Mazda2022, op de 1 of andere manier is jouw topic tussen wal en schip geraakt waardoor we hem nu -na de nieuwe reactie- pas weer zienĀ šŸ˜¬

Ervaar je deze problemen nog steeds? En hoe zit dat bij jou @Jeroentjeb?

@Marcus MullerĀ aangezien jij niet alleen met Videoland problemen ervaart maar ook met Amazon en Netflix: zou jij je ontvanger eens een ā€˜frisse startā€™ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen en ik hoop dat dit bij jou voor verbetering gaat zorgen!


@Maja_Ā  wij hebben nog steeds dat de V2 app van videoland vast loopt. vooral als je een keer wat hebt moeten spoelen of op pauze hebt gezet. Dan moet je de box opnieuw opstarten en dan werkt het wel weer.


Hier ook alleen maar ellende met de v2 app. Ook elke keer media box moeten herstarten. Had de stille hoop dat het met de glasvezel verbinding beter zou zijn, helaas.


Goedemiddag,

Er worden door meer klanten problemen met de V2 app gemeld, en er loopt momenteel een onderzoek. Zodra daar meer over bekend is, laat ik het hier weten! Hopelijk is snel duidelijk wat de oorzaak Ć©n oplossing zullen zijn, zodat jullie weer fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de app!


Beste kpn

Ā 

We zijn nu inmiddels 2 maanden verder, zo ook dus met het abonnementsgeld, en het vastlopen wordt steeds erger.Ā 

Ik baal hier enorm van want sinds het de V2 app is geworden is het kijken met zeer grote regelmaat gĆ©Ć©n pretje meer.Ā 

Het opstarten alleen al duurt al ruim 2 minuten als het niet meer is, daar komt dan nog bij het starten van hetgeen je wilt kijken.Ā Ā 

Ā 

Ik zou heel graag willen weten hoe dit opgelost gaat worden. Kijk dagelijks Videoland en ervaar bijna dagelijks deze problemen

Hoor heel graag wat de oplossing in deze gaat worden.Ā 

Ā 

PS: ik kijk via 2 kpn kastjes naar jullie (beneden en boven).

Ā 

Groet miss beetle


Ook hier alleen ellende met Videoland!!!! Vastlopen, box dagelijks opnieuw opstarten. En inderdaadĀ  ...abonnementgeld gaat gewoon door.Gebeld met KPN, kom je ook niet verder mee. Herstarten, updaten....daar zit het probleem niet. Kijk het nog even aan, aangezien KPN met een oplossing zou komen vorig jaar?šŸ¤” En anders wordt het overstappen naar een andere provider.


Hier ook ellende. We hebben twee keer via de npo app iets gekeken. Viel midden in een serie stil. Nu met Videoland helemaal bal. Al tig keer het kastje gereset. Netflix nooit een probleem. Iedereen krijgt al maanden hetzelfde antwoord als ik het zo eens teruglees.Ā 

Ik ga Videoland opzeggen deze maand!

Ā 

Ā 


Hi allen, jammer dat jullie hier (nog steed) problemen mee ervarenĀ šŸ™

Niet iedereen heeft hier last van, daardoor is het erg lastig geweest om precies te achterhalen wat er gaande is, het lijkt er echter op dat we hier nu de goede richting mee in zijn geslagen en er worden momenteel dingen getest. Ik hoop dat ik hier snel meer over kan vertellen, weet in ieder geval dat we hier nog steeds mee bezig zijn en jullie niet zijn vergeten!