Skip to main content

Beste KPN,

ik word op dit moment helemaal gestoord van de slechte werking van de apps, voornamelijk Videoland en NPO.

Het is niet te doen om fatsoenlijk iets te kijken en vaak loopt het hele zooitje vast zodra ik de app wil opstarten. Kan hier alsjeblieft iets aan gedaan worden? Dit gaat al zeker 5/6 maanden zo.

Hallo @GabyS ,

Dan toch maar gebruik maken van de apps in jouw TV. Die werken vast beter. 


Hallo @GabyS ,

Dan toch maar gebruik maken van de apps in jouw TV. Die werken vast beter. 

In mijn tv? Ik kan alleen via de apps op het kpn kastje kijken.


Als het goed is, kun je (als je een Smart-TV hebt) via de afstandsbediening van jouw TV naar de apps op je TV. Daar staan de NPO-app en Videoland dan ook tussen. (Dus dan niet de afstandsbediening van KPN daarvoor gebruiken.) 


Als het goed is, kun je (als je een Smart-TV hebt) via de afstandsbediening van jouw TV naar de apps op je TV. Daar staan de NPO-app en Videoland dan ook tussen. (Dus dan niet de afstandsbediening van KPN daarvoor gebruiken.) 

Onze smart tv kan niet aangesloten worden, er is geen extra bekabeling voor dus is het een ‘normale’ tv en kunnen wij alleen via het kpn kastje kijken. Daarom ook mijn topic op dit forum.


Elke smart tv kan (ook) via wifi werken. 

Verder zou het in ieder geval vanaf uiterlijk 7 maart goed / beter moeten gaan. 

 


Elke smart tv kan (ook) via wifi werken. 

Verder zou het in ieder geval vanaf uiterlijk 7 maart goed / beter moeten gaan. 

 

Wij hebben 1 van de eerste smart tv’s, deze kan niet met wifi verbonden worden, alleen met een kabel.


Dan is ie wel héél oud al kan ik me geen wifi ondersteuning dan nog niet voorstellen, @GabyS . Mijn Philips smart tv uit 2013 kan gewoon via wifi. Alleen is die voor hedendaagse apps te oud die ondersteund alleen nog een weer-app.

Smart tv's van voor 2016 heb je over het algemeen niks meer aan als het om app gebruik gaat. De Sony uit 2017 ondersteunt alleen nog Youtube en Netflix. Maar is daarmee ook veel trager (vergelijkbaar met de ontvanger) dan de tevens aangesloten Nokia streamingbox 8000. Die ik met de KPN iTV app ook voor tv kijken op de Sony gebruik.

In de woonkamer heb ik (wel) een moderne. Samsung.

Wat is het merk en (vooral) het type van je tv? Dan ga ik er eens even op zoeken. Want ik kan me niet voorstellen dat wifi niet kan.

Maar goed. Er komt dus een update op de ontvangers VIP2952, HMB2260 en VIP5202 die de prestaties van de apps, m.n. Videoland en Youtube, dus verbeterd. Uiterlijk 7 maart staat deze op je ontvanger(s).