Skip to main content

Heb met app continue last dat recente opnames niet willen afspelen-ervaring?

App wilvaak ook niet updaten- blijft hangen op programmas van uren terug-helemaal uitloggen helpt soms.

Mijn tv is een 3 wkn oude samsung, maar zelfde gebeurt op mijnĀ  10 jr oude LG tv.

En kpn kastje heeft hier in geheel geen problemen mee.

Ā 

Tips?

Hoe recent zijn de opnamesĀ @Berry WagelaarĀ ? Pas 20 minuten nadat een programma is afgelopen kan je opnames bekijken. En er zijn zenders waar kpn geen rechten heeft om de opnames te laten afspelen.Ā 

Zoals BBC First. En ik geloof ook de VRT en Duitse zenders. Die opnames zijn via de app ook niet beschikbaar.

Neem je op via de ontvanger en dan met name de HDglas zenders (661 t/m 670) dan zijn ook die opnames niet via de app beschikbaar.

! Na gebruik de app goed afsluiten. Via het rondje met het kruisje erin rechts boven in het menu.


Bedankt voor jou reactie, 20min ben ik van op de hoogte maar via kpn tv kastje kan ik ze op die momenten wel afspelen-issue zit in de kpn itv app volgens mij


Bedankt voor jou reactie, 20min ben ik van op de hoogte maar via kpn tv kastje kan ik ze op die momenten wel afspelen-issue zit in de kpn itv app volgens mij

Het is "by design" dat via de smart-TV app opnames pas 20 minuten na afloop teruggekeken kunnen worden. Dat is dus geen probleem maar zo bedoeld.


Zie uitleg tv team.


Bedankt voor jou reactie, 20min ben ik van op de hoogte maar via kpn tv kastje kan ik ze op die momenten wel afspelen-issue zit in de kpn itv app volgens mij

Het is "by design" dat via de smart-TV app opnames pas 20 minuten na afloop teruggekeken kunnen worden. Dat is dus geen probleem maar zo bedoeld.

Staat dit ergens gedocumenteerd, want ik wist dit ook niet.


Reageer