Skip to main content
Beantwoord

Smart TV app werkt niet op Solara Android tv op vakantie op Texel

• May 18, 2025
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

iHallo ik kan geen kpn itv kijken op mijn android solara tv via wifi, als ik mijn abo nummer invul e.d komt er tekst in beeld dat het kan inloggen omdat ik niet op een kpn netwerk zit ?

dit ondevond ik afgelopen week op vakantie  op Texel.

als ik mijn smartfone stert of mijn laptop met de kpn app doen die dat wel via de wifi.

Enig idee waarom dat niet werkt ,TV is net 1 jaar oud, maar zoals het nu is hoef ik die niet mee te nemen naar het buitenland denk ik.

ik hoor graag een oplossing .

Gr: E A Roest

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@earoest, de smart tv app is enkel voor gebruik op de thuisverbinding. Hier op ons platform lews je precies welke manieren wel werken voor het tv kijken op vakantie: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• May 18, 2025

Dat komt omdat een televisie niet draagbaar is en daarom niet onder de content portabiliteits regelgeving valt. Deze optie is enkel bedoeld voor gebruik thuis.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

Er staat genoeg geschreven in deze community over dit onderdeel. Streamen via een Chromecast is een serieuze optie.

Kijk hier maar eens…

• Auteur
  • Helper
  • May 18, 2025

Ik heb het begrepen een "Kampeer”tv tje is niet "draagbaar” en heb je er dus niets aan zonder smartfone of laptop, duidelijk alleen niet duidelijk dat je met de app dus niet ALTIJD in de EU kan kijken  mits met beperkingen .

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

Ik heb het begrepen een "Kampeer”tv tje is niet "draagbaar” en heb je er dus niets aan zonder smartfone of laptop, duidelijk alleen niet duidelijk dat je met de app dus niet ALTIJD in de EU kan kijken  mits met beperkingen .

OF je neemt Digitenne. Kijk hier maar eens

• Auteur
  • Helper
  • May 18, 2025

Digitenel heb ik gehad , leuk voor in NL maar over de grens alleen maar lokale zenders, schotel ook gehad maar dan moet je maar de zekerheid hebben dat je vrije lucht hebt zonder te veel/hoge bomen, met een smartfone/bundel kom je tegenwoordig een stuk verder inclusief gratis WiFi op vele campings

• May 18, 2025

Het vervelende is zoals ik in dat gelinkte topic ook noem dat het operating systeem bepalend is voor het wel of niet onderweg mogen gebruiken van de  app voor GoogleTV/AndroidTV. Niet de draagbaarheid van een apparaat, zou je een NLZIET abonnement afnemen heb je totaal geen probleem.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@earoest, de smart tv app is enkel voor gebruik op de thuisverbinding. Hier op ons platform lews je precies welke manieren wel werken voor het tv kijken op vakantie: