Skip to main content
Antwoord

Soms worden verkeerde programma's of helemaal niet opgenomen

• November 9, 2025
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb al 2 weken problemen met opnenen, het vind het erg irritant ivm onregelmatig werken.

Hij neent programma's niet op, als ik iets programmeerd dan neent het verkerde op of ik zit in opname te kijken en wordt eruit gegooid in de opname en kan dan niet meer kijken.

Hij maakt indeling aan in opnsme en deze blijft op 0 staan van programma en wordt dan ook niet opgenomen. Ik heb al diverse malem contact gehad met klantenservice van kpn maar daar kom ik niet verder mee..modem aan modem uit .. tv ontvanger aan tv ontvanger uit zetten..stekker uit en stekker er weet in..

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Juke1, welkom op onze community! Heb je toevallig de knop daar rechtsboven gebruikt “meerdere opnames verwijderen”? Deze lijkt op het moment de opname kapot te maken. Dit wordt met een komende update opgelost

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Heb je hier voorbeelden van?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2025

Tv+ ontvanger. Nu kan ik ook niet meer tetug kijken, uitzending gemist, het probleen wordt alleen maar groter. 

Ik wil het zward van damacles terug kijken.

Ik zoek het programma. Krijg te zien dat deze 2 november is geweest, klik op oke, hij begint en gaat den schiet dan eruit en gast naar live tv.

Oogapoels nermt hij niet meer op

Heel holland bakt neemt niet meer op.

Ik baal enorm, het is al weken bekend bij kpn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Heel veel youtube filmpjes doen het niet. Ik heb al tig keer de ontvanger opgestart.

Ik zou door de 2e lijn van kpn terug worden gebelt, dit wordt ook niet gedaan.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Probeer dan nog een keer zelf KPN te bellen.

Gratis op 0800-0402

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Hoi ​@Juke1, welkom op onze community! Heb je toevallig de knop daar rechtsboven gebruikt “meerdere opnames verwijderen”? Deze lijkt op het moment de opname kapot te maken. Dit wordt met een komende update opgelost

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2025

ik dacht dat het even was opgelost, afgelopen donderdag weer gebelt, we hebben al weken problemen met het opname pakket gaf de kpn medewerker aan, hij kon niets doen…

Ik kon nu ook niet uitzending gemist kijken, kon geen youtube kijken..weer gebelt ja we hebben problemen met het opname pakket gaf de medewerker.

Vrijdag begon het me te irriteren na weken ( ik ben geen klager maar als het in me irriatatie zone komt dan ben je ver gegaan). vrijdag naar de afdeling escalatie gebelt en de medewerker deed net of hij van niets weten maar op gegeven moment viel hij door de mand hij wist wel dat het opname pakket een probleem is… als je zo met klanten omgaat.. dus ik heb nu een afspraak met monteur staan maar mag dan het probleem niet opgelost zijn dan kan ik weg bij kpn.

Ik heb 3 mapjes van oogappels staan bij me opname, zoals heel holland bakt neemt hij niet op zo kan ik nog wel doorgaan..

Ik heb alles al eens opnieuw gestart en gereset.