Skip to main content
Beantwoord

Spotify abonnement opzeggen gaat niet goed

• May 7, 2025
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb vandaag al 2 keer contact gehad met jullie voor het stopzetten van mijn abonnement bij spotify family, maar dit schijnt een probleem te zijn. KPN biedt wel een spotify abonnement aan maar als je het wil opzeggen moet je niet bij hun zijn dat lukt ze niet. Ik wordt terug gestuurd naar spotify maar die kunnen echt niets voor mij doen omdat alles via KPN loopt. Dus los het op! Ik heb net mijn premium spotify ook stopgezet maar weet nu niet zeker of het gelukt is. Kunnen jullie dit nakijken?

Beste antwoord door Denise van KPN

Jammer dat je Spotify bij KPN wilt opzeggen, ​@Mies55. En dat het dan ook nog eens misgaat. Ik heb denk ik wel een vermoeden waar het hier mis gaat. Ik kijk daarom graag even met je mee. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat je Spotify bij KPN wilt opzeggen, ​@Mies55. En dat het dan ook nog eens misgaat. Ik heb denk ik wel een vermoeden waar het hier mis gaat. Ik kijk daarom graag even met je mee. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2025

Door een klacht in te dienen bij KPN hebben ze het probleem op kunnen lossen door het familie spotify te stoppen (denk ik) want ik heb de nieuwe rekening nog niet gezien. Wel hebben ze beloofd om het abonnementsgeld terug storten. Alles op gelost lijkt……. Echter heb ik nu spotify free….. dus geen abonnement meer maar heb nog wel dubbel betaald voor deze maand zowel family EN Premium..

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik vertrouw erop dat ook dat nog wordt opgelost, ​@Mies55!

• Deelnemer
  • May 24, 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem.  13 april m’n Spotify opgezegd om over te stappen op m’n family abonnement. Kan het voor mij ook goed gezet worden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Het is bij dus nog niet opgelost heb nu spotify met reclame terwijl ik dubbel betaald heb voor spotify. Family en Premium!! Ben benieuwd hoe dan!!

• Deelnemer
  • May 25, 2025

Het is bij dus nog niet opgelost heb nu spotify met reclame terwijl ik dubbel betaald heb voor spotify. Family en Premium!! Ben benieuwd hoe dan!!

Ik ben wel benieuwd naar de status update van KPN. Zo te lezen is dit geen eenmalig incident. Hopelijk werkt men aan een oplossing. Nu zijn we in het ongewisse als klant. 

• Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Ik ben wel benieuwd naar de status update van KPN. Zo te lezen is dit geen eenmalig incident. Hopelijk werkt men aan een oplossing. Nu zijn we in het ongewisse als klant. 

De medewerker vd klantenservice deed wel alsof hij mijn soort klacht voor het eerst hoorde. Een hele nare, vaak voorkomende reactie vind ik dat. Zeker omdat wij met z'n allen hier zien, dat het geen uitzonderingen of unieke gevallen zijn. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@XLBrand Welkom op de KPN Community, goed dat je dit topic hebt gevonden. Mag ik je vragen om een eigen topic aan te maken? Klik hier: nieuw topic. We denken dan graag met je mee!

• Deelnemer
  • June 6, 2025

Heb ik gedaan. Ik zie uit naar de reactie en oplossing.