Skip to main content

Hallo,

 

Ik wilde vandaag wat muziek luisteren en zag dat mijn spotify er anders uit zag. Ik had geen premium meer

Snel heb ik dan ook contact op genomen met spotify want ik heb premium aanstaan via kpn

Hun vertellen mij dat ik hem heb opgezegd op 19 jan 2023... ik probeer te chatten maar kan alleen gebeld worden. Dit is natuurlijk geen optie omdat dit mij zwaar geld kost ivm vakantie op curacao.. 

 

Zie onderataamd mail van spotify

 

Hi there,

Thanks for sending an email and informing us about being unable to use Spotify's Premium features. No worries, we're here to help you right away. 

We checked on our end and found your free account. It seems like you already canceled your subscription with KPN last January 19, 2023. That's why you're unable to use Spotify's Premium features.
 

Heb je toevallig iets in je abonnement veranderd?

 


Nee dit heb ik niet. 


@Armandovdonselaar 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terug komen.

I.v.m. de drukte kan dit een paar dagen duren. 


Ik bel wel als ik terug ben in nederland. 


Ik bel wel als ik terug ben in Nederland. 

 

0800-0402 is in Nederland gratis.😉

 

En waarschijnlijk (weet het niet zeker) kan het alleen geactiveerd worden op je eigen netwerk thuis.

Zie mijn tips boven.😉


Joop gaat niet om activeren. 7 jaar is die geactiveerd geweest en in een keer niet meer... wel bedankt dat jij wel reageerd. 


Hoi @Armandovdonselaar en welkom op ons forum! Logisch dat je vanuit het buitenland niet naar onze klantenservice gaat bellen. We denken hier op het forum ook graag met je mee.

Het klinkt inderdaad alsof Spotify ineens niet meer aan staat, of uit gezet is bij jouw abonnement. Ik begrijp uit jouw reactie dat je dat niet zelf gedaan hebt. Heb je al in MijnKPN gekeken? Daar kan je jouw abonnement en de eventuele extra opties zien die aan staan. Je kunt ze daar ook zelf aanpassen. Ik ben benieuwd of Spotify Premium daar nog wel aan staat. Staat het daar niet aan, dan kan je 't weer aanzetten. En kan in dat geval een gezinslid het uitgezet hebben, misschien?