Skip to main content

Ik heb Spotify Premium aangeschaft maar kan het niet activeren krijg de melding niet bij abonnement terwijl het op men account wel staat dat ik Spotify hebĀ 

Hallo @Peter0611Ā ,

Hoe activeer ik Spotify?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naarĀ kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account?Ā Kies dan voor hetĀ aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

bron :Ā 

Ā 


Dit al een aantal keren geprobeerd dan krijg ik de melding je hebt geen Spotify besteld bij dit abonnementĀ 


Goedemiddag @Peter0611Ā en welkom hier op ons forum :)

Is het inmiddels gelukt om Spotify te activeren? Zo niet, dan ben ik in eerste instantie benieuwd of Spotify Premium onderdeel is van je mobiele abonnement of hoort het bij je thuispakket (internet/tv)? Als je kijkt in de MijnKPN omgeving, staat Spotify Premium er daar dan wel bij bij het product overzicht?


Goede dag het werkt inmiddels na 6 dagen ipv de tijd wat in de mail staat van een uurtje , beetje jammer , denk dat dit in vervolg beter vermeld moet worden en niet dat het na een uurtje werkt terwijl het bijna een week duurt dit komt niet erg proffesioneel over naar de klanten


Goede dag het werkt inmiddels na 6 dagen ipv de tijd wat in de mail staat van een uurtje , beetje jammer , denk dat dit in vervolg beter vermeld moet worden en niet dat het na een uurtje werkt terwijl het bijna een week duurt dit komt niet erg proffesioneel over naar de klanten

Fijn om te lezen dat het inmiddels werkt @Peter0611!

Normaal gesproken duurt dit echt een uurtje voordat gebruik van kunt maken van Spotify Premium!Ā Waarom het in jouw geval 6 dagen heeft moeten duren, kan ik zo 1,2,3 niet verklaren :(Ā 


Ik heb precies het zelfde probleem! Heel vervelend! Ik blijf het proberen en hoop dat het na een paar dagen wel werkt. KPN wat kan ik anders doen?Ā 


Hoi @Jenny1202, ik hoop dat het inmiddels gelukt is met de stappen uit het bovengenoemde topic. Als het daarmee nog niet werkt kun je het beste even contact opnemen met 0800-0402 of een nieuw topic aanmaken


Hier hetzelfde probleem al 2 dagen bezig en nog steeds dezelfde melding als die kloterij zo door blijft gaan zit ik er sterk aan te denken om over te stappen naar een andere providerĀ 


@RobertlievestroĀ Ik heb uiteindelijk gebeld met kpn en de medewerker heeft spotify weer van mijn account afgehaald (dus ook geen kosten voor iets wat niet werkt). Zij snapte er ook helemaal niks van na verschillende pogingen het samen te activeren. Ik heb nu bij spotify zelf het abonnement afgesloten en alles werkt perfect.Ā 

Ā 


@RobertlievestroĀ Ik heb uiteindelijk gebeld met kpn en de medewerker heeft spotify weer van mijn account afgehaald (dus ook geen kosten voor iets wat niet werkt). Zij snapte er ook helemaal niks van na verschillende pogingen het samen te activeren. Ik heb nu bij spotify zelf het abonnement afgesloten en alles werkt perfect.Ā 

Ā 

Bedankt voor de terugkoppeling @Jenny1202! Ik durf niet direct te zeggen waarom het niet lukte om Spotify te activeren. Wel fijn dat alles nu perfect loopt nu je het rechtstreeks bij Spotify afneemt.Ā 


Hier hetzelfde probleem al 2 dagen bezig en nog steeds dezelfde melding als die kloterij zo door blijft gaan zit ik er sterk aan te denken om over te stappen naar een andere providerĀ 

Hoi @RobertlievestroĀ en welkom hier op ons forum! Wat is op dit moment de stand van zaken? Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice? Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten!


hallo, ook ik loop al dagen te klooien met mijn premium abbonement. Ik ben al meerdere keren opnieuw ingelogd - ik heb spotify geactiveerd maar ik kom er niet in. Kan iemand mij helpen?Ā 


Voor mij precies hetzelfde probleem.. Vandaag meer dan een uur (niet gelogen) aan de telefoon gehangen met een medewerker die er ook niks van snapte, en na een uur tot de conclusie kwam dat ik nog even 6u geduld moest hebben tot activeren mogelijk zou zijn, annuleren was niet meer mogelijk. Nu 12 uurĀ verder en nog steeds hetzelfde gezeik.

Ā 

KPN doe hier wat aan, er zitten hier al 5 mensen in dit topic die in de afgelopenĀ maand hetzelfde probleem hebben ervaren.

Als er deze maand 10 euro op de factuur staatĀ voor spotify en het functioneert niet binnen aankomende 24u, storneer ik de volledige incasso inclusief abonnementskosten en stap ik over naar een andere provider.


hallo, ook ik loop al dagen te klooien met mijn premium abbonement. Ik ben al meerdere keren opnieuw ingelogd - ik heb spotify geactiveerd maar ik kom er niet in. Kan iemand mij helpen?Ā 

Goedemorgen @RHB-mexĀ en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken, is het inmiddels gelukt of ervaar je nog steeds problemen met Spotify Premium? Mocht het probleem nog steeds spelen dan duik ik hier graag dieper in. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Voor mij precies hetzelfde probleem.. Vandaag meer dan een uur (niet gelogen) aan de telefoon gehangen met een medewerker die er ook niks van snapte, en na een uur tot de conclusie kwam dat ik nog even 6u geduld moest hebben tot activeren mogelijk zou zijn, annuleren was niet meer mogelijk. Nu 12 uurĀ verder en nog steeds hetzelfde gezeik.

Ā 

KPN doe hier wat aan, er zitten hier al 5 mensen in dit topic die in de afgelopenĀ maand hetzelfde probleem hebben ervaren.

Als er deze maand 10 euro op de factuur staatĀ voor spotify en het functioneert niet binnen aankomende 24u, storneer ik de volledige incasso inclusief abonnementskosten en stap ik over naar een andere provider.

Dag @Bas11111, hoe staat het in jouw geval voor? Mocht ook jij nog steeds problemen ervaren, laat me dit dan vooral weten en vul dan ook meteen je forumprofiel in zodat ik mee kan gaan kijken!


Hier hetzelfde probleem, KPN zet zomaar Spotify stop.. Nu opnieuw een premium aangevraagd en wacht sl meer dan een uur maar er blijft staan dat ik het niet besteld heb... Terwijl in mijnKPN duidelijk staat dat hij in mn abonnement zit.. Wat nu?šŸ˜„


Hier hetzelfde probleem, KPN zet zomaar Spotify stop.. Nu opnieuw een premium aangevraagd en wacht sl meer dan een uur maar er blijft staan dat ik het niet besteld heb... Terwijl in mijnKPN duidelijk staat dat hij in mn abonnement zit.. Wat nu?šŸ˜„

Hoi @nijlandDĀ en welkom hier op ons forum :)Ā 

Wat is op dit moment de stand van zaken, is er nog iets veranderd in de tussentijd? Mocht Spotify Premium onverhoopt nog steeds niet werken, laat dit dan vooral weten zodat ik hier verder voor je in kan duiken!