Skip to main content

Om de Spotify te activeren via het KPN werkte niet.En ik kreeg nog steeds reclames tussendoor.Ik heb dit systeem nog een keer geprobeerd en is nog steeds niet gelukt bij KPN.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Wolvenvriend-06. Wat vervelend dat het niet lukt om een Spotify account aan te maken. In het topic “Spotify bij KPN” leggen we uit hoe je dit kan doen. Heb je het op deze manier geprobeerd? 


Nog even geprobeerd en is nog steeds niet gelukt.Want via mijn account bij KPN kon ik het niet vinden bij overige abonnemneten


Om de Spotify te activeren via mijn KPN kan ik het helaas niets terug vinden bij mijn overige abonnementen.ook niet via mijn mobiele telefoon en Laptop zodat ik heel graag premium versie van Spotify luisteren.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @Wolvenvriend-06. Wat vervelend dat het niet lukt om een Spotify account aan te maken. In het topic “Spotify bij KPN” leggen we uit hoe je dit kan doen. Heb je het op deze manier geprobeerd? 

 

Wat jammer dat het nog niet is gelukt. Heb je Spotify toegevoegd aan het KPN abonnement of het je het bij Spotify zelf aangevraagd? Als je het toegevoegd hebt aan jouw KPN abonnement is het terug te vinden in MijnKPN en op jouw maandelijkse factuur van KPN, is dat het geval?


Ik ondervind nog steeds problemen met premium van Spotify die niet werkte en kreeg nog steeds Spotify free.Dat is voor mij flink balen.


Ik kan mij voorstellen dat je daarvan baalt. 

Heb je Spotify toegevoegd aan het KPN abonnement of het je het bij Spotify zelf aangevraagd? Als je het toegevoegd hebt aan jouw KPN abonnement is het terug te vinden in MijnKPN en op jouw maandelijkse factuur van KPN, is dat het geval?