Skip to main content

Ik heb sinds deze week een tv/internet abonnement bij KPN. Tv en internet is aangesloten. Bij dit abonnement heb ik ook Spotify genomen. Het staat ook in het overzicht vermeld. Echter heb ik geen aanvullende informatie ontvangen over Spotify. Ik heb het zelf proberen te activeren, maar krijg dan steeds de melding dat ik geen Spotify in mijn abonnement heb. Graag een reactie van KPN. 

Help @Kpn 


Kan hier een reactie op komen? Of uitgelegd worden hoe ik in contact kom met een kpn-medewerker die dit kan oplossen? @Kpn 


Hoi @Lucassss1990, dit is een forum, geen chat. Daardoor kan het langer duren voordat je een antwoord krijgt. Voor sneller contact kan je ons beter bellen: 0800-0402.

Als Spotify een onderdeel is van jouw abonnement hoor je het te kunnen activeren inderdaad: Spotify Premium of Family activeren. Dat lukt dus niet begrijp ik? Als je in MijnKPN kijkt, staat Spotify dan bij de actieve pakketten? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weet ik alleen wat jij vertelt en kan ik verder niets zien.


Helaas is het niet gelukt na veelvuldig contact met de klantenservice. Uiteindelijke oplossing: Spotify uit KPN-abonnement gehaald door KPN en zelf een abonnement bij Spotify afgesloten. Het is dezelfde prijs. Dus tip: bespaar je frustraties en neem geen Spotify bij KPN!