Skip to main content

Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengd, waarbij ik de melding kreeg dat spotify omgezet zou worden naar de free versie.
Nu heb ik mijzelf onderhand weer voor Premium aangemeld en kreeg ik een mail dat ik sinds 26-03-2023  mijn spotify kan activeren, maar elke keer als ik dit probeer dan krijg ik de melding te lezen, “Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld. “

Terwijl het wel onder mijn extra opties staat.

Mogelijk wordt er verwezen naar het prepaid nummer dat er ook gekoppeld staat.

Vreemd genoeg werkt het nu wel nu ik het weer geprobeerd heb.

Afijn opgelost.
Helaas zal dit binnenkort weer teruggedraaid worden omdat de toestel die ik besteld heb terug naar Belsimpel gaat omdat de Xperia 10 IV gewoon te warm en te traag wordt.


Hoi @Kirotji, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is om Spotify te activeren. 

Dat het toestel zo warm wordt is vervelend, hopelijk kan dat ook goed opgelost worden. Ik weet niet hoe Belsimpel dat precies doet, mogelijk kan het toestel gewoon vervangen worden en kan je de rest blijven gebruiken.


Hoi Jasper,

 

Helaas ligt het niet enkel aan het toestel die ik ontvangen heb, maar is het de hele serie toestellen van Xperia 10 IV, dus heb ik de bestelling ontbonden en daarme ook de abonnement want ik heb dat toestel genomen in combinatie met de verlenging.


Dat maakt het inderdaad een stuk lastiger ja. Mogelijk kan je via hen nog wel een ander toestel kiezen en daarmee verder, maar ik weet niet wat voor mogelijkheden zij daarin hebben.