Skip to main content

Na jarenjang spotify in mijn thuisabbo te hebben kreeg ik in januari een mailtje dat mijn spotify account zou worden beëindigt. Hierover gebeld, geen probleem, zit in mijn thuisabbo werd er gezegd. Helaas in feb belde er een medewerker dat mijn spotify account zou worden beëindigt. Hierop mijn thuis abbo opnieuw afgesloten, incl. spotify. Een week later mijn mobiele abbo verlengt voor 2 jaar. Maar tot op heden na div. telefoontjes is het niet mogelijk mijn spotify premium te activeren. Mederwerkers zijn er mee bezig en kan enkele weken duren… Lang leve kpn! En wel hiervoor betalen?? 

Ik ben al weer weken bezig / telefoneren met KPN om mijn bestaande spotify account weer premium te krijgen.. Helaas snappen ze dit niet bij KPN en houden ze mij aan het lijntje…

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst, het is niet nodig om in iemand anders z'n topic te reageren


Hoi @marcel19698, welkom bij ons op het forum. Spotify is zo te zien actief bij het Thuis abonnement inderdaad, ik zie het niet bij het mobiele nummer staan wat je op je profiel hebt staan.

Ik zie verder geen meldingen over de activatie staan, waar probeerde je de activatie te doen? Was dat op deze pagina: kpn.com/spotifyactiveren? Wat krijg je daar precies te zien? Als je er meer over kunt vertellen kunnen we met je meedenken.

 

Voor meer informatie over Spotify kan je dit artikel ook bekijken:

 


Inmiddels opgelost.