Skip to main content

Weer een abonnement genomen op spotify premium,

maar op de activering pagina blijft staat geen abonnement besteld.

 

hoe krijg ik dit nu weer allemaal goed?

 

bas

Hoi @Basje44, we zijn inmiddels een paar dagen verder. Is het gelukt om Spotify te activeren


Nee helaas nog niet,

 

blijf de melding krijgen dat bij dit abonnement geen spotify is besteld


Je logt wel met dezelfde KPN ID in als waar je mobiele abonnement aan gekoppeld is?


Ja


Je maakt ook geen gebruik van een VPN? Ook andere browser geprobeerd? Of zelfs incognito? Lukt het dan?


Ik ben gebeld door jullie klantenservice en er blijkt een probleem te zitten in het activeren van de spotify op dit moment dus tussen kpn en spotify zit momenteel een probleem wanneer dit verholpen is is niet duidelijk werd mij verteld (ik heb zelf ook al van alles geprobeerd maar niks wil lukken is dus even afwachten wanneer het probleem verholpen is)


@Bart_Z 

nee dat maakt allemaal niet uit

ik blijf dezelfde melding kringen

 bij dit abonnement is geen spotify besteld.

 

 

in mijn producten staat wel duidelijk dat spotify aan staat

 

 

Bas


Balen zeg. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Back Office. Zij gaan dit verder uitzoeken en zullen binnen 5 werkdagen contact met je opnemen. 

 

Ik ben gebeld door jullie klantenservice en er blijkt een probleem te zitten in het activeren van de spotify op dit moment dus tussen kpn en spotify zit momenteel een probleem wanneer dit verholpen is is niet duidelijk werd mij verteld (ik heb zelf ook al van alles geprobeerd maar niks wil lukken is dus even afwachten wanneer het probleem verholpen is)

In sommige gevallen gaat er iets mis. Maar dit is geen algeheel probleem. Het zijn incidenten. 


Ok


Balen zeg. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Back Office. Zij gaan dit verder uitzoeken en zullen binnen 5 werkdagen contact met je opnemen. 

 

Ik ben gebeld door jullie klantenservice en er blijkt een probleem te zitten in het activeren van de spotify op dit moment dus tussen kpn en spotify zit momenteel een probleem wanneer dit verholpen is is niet duidelijk werd mij verteld (ik heb zelf ook al van alles geprobeerd maar niks wil lukken is dus even afwachten wanneer het probleem verholpen is)

In sommige gevallen gaat er iets mis. Maar dit is geen algeheel probleem. Het zijn incidenten. 

Dus dan liegt die persoon aan de telefoon naar mij dus gewoon want hij zei duidelijk dat dit nu een probleem was want ik vroeg of die anders niet het abonnement er uit kon gooien en ik het opnieuw zou aanvragen want zo iets las ik op het forum toen werkte het voor die gene wel....


Ik ben inmiddels gebeld,  en inmiddels werkt spotify weer als vanouds

 

bas


Super!