Skip to main content

Voor de tweede maand achter elkaar krijg ik nu een email dat Spotify Family is geactiveerd terwijl ik dat zelf niet gedaan heb? Vorig keer op 14-7 opgezegd, moest wel die maand betalen tot 14-8 en ja hoor op 14-8 een nieuw mailtje dat ik gekozen heb voor Spotify Family. Omdat ik de mails niet vertrouw gewoon ingelogd en staat het er weer bij?

Iemand anders daar ook last van?

(En ja heb wachtwoord vorige keer gelijk gewijzigd)

 

Hoi @Raymond64 en bedankt voor jouw bericht!

Als je zelf niks hebt aangevraagd dan begrijp ik dat je hier raar van staat te kijken, dat zou ik zelf ook doen. Ik ben meteen eens mee gaan kijken en zie nu dat Spotify Family niet meer actief is. Volgens de systemen is het op 14 augustus aangevraagd via MijnKPN maar je geeft zelf aan dat je niks hebt aangevraagd. Ik kan dit niet direct verklaren. Voor de zekerheid kan ik je aanraden om het wachtwoord van MijnKPN te wijzigen. Mocht je op termijn weer een melding krijgen dat Spotify Family is geactiveerd, laat me dit dan vooral weten zodat ik er verder in kan duiken. Op dit moment gaat dat niet lukken omdat Spotify Family inmiddels weer is stopgezet. 


Ja en vooral dat het al de tweede keer was, ook op 14 juli toen kon ik mooi de hele maand betalen omdat ik een dag te laat was.


Ja en vooral dat het al de tweede keer was, ook op 14 juli toen kon ik mooi de hele maand betalen omdat ik een dag te laat was.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en die kosten wil ik ook graag voor je vergoeden @Raymond64. Laten we eerst even kijken of Spotify Family nu op inactief blijft staan, ik ga daar wel vanuit hoor :) 


Ja zeer vreemd, en precies zoals ik al dacht heeft 1 dag aangestaan maar wederom op de maandfactuur voor de volle maand, dus nu al de tweede keer. zeer vreemd 1 keertje denk je nog per abuis ergens op geklikt ofzo, maar tweede keer weet ik zeker dat ik niets heb gedaan. Lijk wel een bug op de website

 


Ja zeer vreemd, en precies zoals ik al dacht heeft 1 dag aangestaan maar wederom op de maandfactuur voor de volle maand, dus nu al de tweede keer. zeer vreemd 1 keertje denk je nog per abuis ergens op geklikt ofzo, maar tweede keer weet ik zeker dat ik niets heb gedaan. Lijk wel een bug op de website

 

check nu vaak maar staat nog steeds goed, maar toch bang dat ik die mailtjes weer krijg dat het zo fijn is dat Spotify familie heb toegevoegd, gelijk ingelogd en uitgezet en toch weer een maand betalen

 


Ja zeer vreemd, en precies zoals ik al dacht heeft 1 dag aangestaan maar wederom op de maandfactuur voor de volle maand, dus nu al de tweede keer. zeer vreemd 1 keertje denk je nog per abuis ergens op geklikt ofzo, maar tweede keer weet ik zeker dat ik niets heb gedaan. Lijk wel een bug op de website

 

check nu vaak maar staat nog steeds goed, maar toch bang dat ik die mailtjes weer krijg dat het zo fijn is dat Spotify familie heb toegevoegd, gelijk ingelogd en uitgezet en toch weer een maand betalen

 

Hoi @Raymond64 , ik ben ook even voor je gaan kijken maar zie dat Spotify Family nu wel weer actief is. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is?


Nee inderdaad dit is nu de 3e maand achter elkaar, zet hem gelijk uit maar moet toch weer een maand betalen, want als je het mailtje krijg ben je telaat. Hoe kan dit nu? ik wil helemaal geen Spotify en zeker geen family


Ja zeer vreemd, en precies zoals ik al dacht heeft 1 dag aangestaan maar wederom op de maandfactuur voor de volle maand, dus nu al de tweede keer. zeer vreemd 1 keertje denk je nog per abuis ergens op geklikt ofzo, maar tweede keer weet ik zeker dat ik niets heb gedaan. Lijk wel een bug op de website

 

check nu vaak maar staat nog steeds goed, maar toch bang dat ik die mailtjes weer krijg dat het zo fijn is dat Spotify familie heb toegevoegd, gelijk ingelogd en uitgezet en toch weer een maand betalen

 

Hoi @Raymond64 , ik ben ook even voor je gaan kijken maar zie dat Spotify Family nu wel weer actief is. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is?

en inmiddels betaal ik al 45 euro voor joker, ben dit niet gewend van KPN, wat kan ik hier nu aan doen want ben altijd te laat


Ja zeer vreemd, en precies zoals ik al dacht heeft 1 dag aangestaan maar wederom op de maandfactuur voor de volle maand, dus nu al de tweede keer. zeer vreemd 1 keertje denk je nog per abuis ergens op geklikt ofzo, maar tweede keer weet ik zeker dat ik niets heb gedaan. Lijk wel een bug op de website

 

check nu vaak maar staat nog steeds goed, maar toch bang dat ik die mailtjes weer krijg dat het zo fijn is dat Spotify familie heb toegevoegd, gelijk ingelogd en uitgezet en toch weer een maand betalen

 

Hoi @Raymond64 , ik ben ook even voor je gaan kijken maar zie dat Spotify Family nu wel weer actief is. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is?

en inmiddels betaal ik al 45 euro voor joker, ben dit niet gewend van KPN, wat kan ik hier nu aan doen want ben altijd te laat

Die kosten ga ik in dit geval voor je vergoeden @Raymond64. Zijn er meer mensen in jouw huishouden die toegang hebben tot jouw MijnKPN omgeving?


Ja zeer vreemd, en precies zoals ik al dacht heeft 1 dag aangestaan maar wederom op de maandfactuur voor de volle maand, dus nu al de tweede keer. zeer vreemd 1 keertje denk je nog per abuis ergens op geklikt ofzo, maar tweede keer weet ik zeker dat ik niets heb gedaan. Lijk wel een bug op de website

 

check nu vaak maar staat nog steeds goed, maar toch bang dat ik die mailtjes weer krijg dat het zo fijn is dat Spotify familie heb toegevoegd, gelijk ingelogd en uitgezet en toch weer een maand betalen

 

Hoi @Raymond64 , ik ben ook even voor je gaan kijken maar zie dat Spotify Family nu wel weer actief is. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is?

en inmiddels betaal ik al 45 euro voor joker, ben dit niet gewend van KPN, wat kan ik hier nu aan doen want ben altijd te laat

Die kosten ga ik in dit geval voor je vergoeden @Raymond64. Zijn er meer mensen in jouw huishouden die toegang hebben tot jouw MijnKPN omgeving?

Nee dat is juist het onwezenlijke ben al meer dan 20 jaar alleen heb ook geen kinderen dus zou nooit geen Spotify Family willen hebben. Ook geen Spotify overigens. Maar hoe kan ik nu voorkomen dat het gebeurt, en dat ook steeds op de fatale dag dat ik niet kan terugdraaien zonder er weer een maand moet betalen, het intrigeert me is er iemand die mogelijk een nepaccount onder mijn naam in Spotify waardoor het steeds wordt aan gezet? Heb hem nu overigens nog niet beëindigd omdat het toch alweer te laat is. Iedergeval bedankt voor je hulp.