Skip to main content

Hallo KPN en forum,
ben nieuw hier, maar heb wel een duidelijke vraag.
Heb sinds vorig weekend Spotify Family aangeschaft. Maar nu krijg ik de link dat hier alleen andere premium gebruikers hier bij aan kan sluiten.
Waarom kunnen mijn vrouw en kinderen, na de app geïnstalleerd te hebben, hier niet gewoon bij?
Moeten zij eerst apart premium worden om bij mij in de Family-app te komen? Dat is dan toch een dubbel kostenplaatje,
Dan heeft op dat moment die Family toch ook geen nut meer, omdat ze dan toch al betalend zijn en geen reclame meer hebben?
Als dit antwoord negatief uitvalt, zie ik dan ook geen reden meer om Family langer aan te houden en terug te gaan op Premium.

Wacht Uw antwoord verder af.

Met vriendelijke groet,

M. Meesters
Terneuzen

Hallo @MMeesters68 

 

Met die link voeg je ze juist toe aan het Spotify Premium Family account, zolang ze maar bevestigen dat ze op hetzelfde adres als jij wonen vallen ze onder het Family account.

Ze krijgen dus i.d.d. hun eigen Premium account maar je hebt dus geen extra kosten voor die accounts (met een maximum van 6 accounts totaal).

 

Zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/spotify.htm

Jouw gezinsleden of huisgenoten kunnen nu via de door jou verstuurde link hun persoonlijke Spotify account toevoegen aan jouw Spotify Family. Hebben ze nog geen account? Dan kan die direct worden aangemaakt.

 


Hallo GeSp, 

bedankt voor deze info. 

Ga ik verder mee aan de slag.

Vriendelijke groet.