Skip to main content

Nadat mijn verlenging is ingegaan vorige maand ervaar ik problemen met spotify. Ik heb al jaren spotify premium en dit loopt normaal altijd standaard door. Nu dus niet meer. Ik ben er een Paar weken geleden mee bezig geweest en toen heb ik een datum zien staan dat op 19 maart spotify premium weer zou moeten werken. Dit heb ik afgewacht maar helaas zonder resultaat. 
ik heb al meerdere topics gezien hier dat mensen er problemen mee hebben. Dat hun account ineens op free staat ipv premium. 
 

Deze week weer van alles geprobeerd om het weer werkend te krijgen maar het lukt niet. Spotify word dus wel gewoon gefactureerd. Opnieuw activeren werkt niet. Volgens mijn kpn id staat premium gewoon aan. 
 

graag zou ik weer gebruik willen maken van spotify premium.

@30margriet1987 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je Spotify nu free is in plaats van premium. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en dat Spotify nu niet voor mobiel aan staat, maar bij de vaste diensten is aangevraagd. 

Ook staat er dat deze nog niet geactiveerd is. Als je probeert te activeren via de activatiepagina. Welke melding krijg je dan? 


Als ik erop klik krijg ik de keus of ik wil activeren via vaste diensten of mobiel. Ik krijg bij beide hetzelfde te zien, dat spotify word geactiveerd maar ik kan heel lang wachten maar er gebeurt niets.

ik heb er nu voor gekozen om spotify uit te zetten via kpn en opnieuw aan te vragen via spotify zelf. Het werkt nu weer prima. Alleen heb ik nu al ruim een maand geen spotify premium kunnen gebruiken terwijl ik hier wel voor betaald hebt. 
 


@30margriet1987 In ons systeem stond dat Spotify nog geactiveerd moest worden. 

Ik zie dit de laatste maanden ook niet terugkomen op de factuur. 

Ik heb Spotify er bij KPN nu helemaal uitgehaald. Jammer dat dit nodig was, maar fijn dat het bij Spotify zelf wel is gelukt! 


Best raar dan want op mijn facturen voor mobiel staat spotify gewoon gefactureerd!


@30margriet1987 Op de facturen na de verlenging, dus beide facturen van maart zie ik geen Spotify staan. 

Dus vanaf 18-02-2023 is dit niet meer gefactureerd. De datum van de verlenging. 

Mocht je het zelf na deze datum toch nog zien. Zou je dan een screenshot van dat gedeelte van de factuur kunnen plaatsen? 

Zonder persoonlijke gegevens uiteraard! :)