Skip to main content

Beste KPN,

Na een aantal keer telefonisch contact te hebben gehad dan nu maar zo.

Ik kreeg een email van de KPN dat mijn spotify premium was komen te vervallen.

Vervolgens na het aangezet te hebben in de mijn KPN app zag ik het wel als extra, maar ik kon het steeds maar niet activeren. Klantenservice zei dat ik moest afwachten, ondanks dat het abonnement wel al ingegaan was. Na 2 dagen nog steeds geen activering mogelijk, klantenservice zou het cancelen aangezien het steeds fout ging en ik er geen gebruik van heb kunnen maken.

Vervolgens bij spotify zelf abonnement afgesloten, werkte direct. Maar nog steeds bleef ik bij extra’s, en ook bij extra kosten spotify zien via KPN. Klantenservice weer gezegd dat het gecancled is. Maar het is nog steeds zichtbaar en gaat straks op de rekening komen.

Is er hier een medewerker die het wel voor elkaar krijgt of het bedrag op de volgende factuur kan crediteren? Lijkt me niet dat er betaald moet worden voor een functie die niet werkt.

 


Hoi @AvD90, dat het activeren van Spotify niet lukte is gek. Als het actief is bij het abonnement (zoals je screenshot doet vermoeden) moet het ook gebruikt kunnen worden natuurlijk. Dat je het vervolgens bij Spotify zelf hebt afgesloten kan je nu reclame vrij muziek luisteren.

Hoe het precies bij jouw abonnement zit nu kan ik afgezien van je screenshots niet zien, op je forumprofiel staan geen gegevens. Daardoor kan ik niet meekijken. Je kunt dat volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan, dan kan ik wel meekijken. 


Hoi @AvD90, dat het activeren van Spotify niet lukte is gek. Als het actief is bij het abonnement (zoals je screenshot doet vermoeden) moet het ook gebruikt kunnen worden natuurlijk. Dat je het vervolgens bij Spotify zelf hebt afgesloten kan je nu reclame vrij muziek luisteren.

Hoe het precies bij jouw abonnement zit nu kan ik afgezien van je screenshots niet zien, op je forumprofiel staan geen gegevens. Daardoor kan ik niet meekijken. Je kunt dat volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan, dan kan ik wel meekijken. 


Hallo Jasper,

Bedankt voor je reactie, ik heb de gegevens aangevuld.

Ik heb het bij spotify aangekocht omdat ik na 2x telefonisch contact met de klantenservice niet geholpen kon worden. Ik heb een aantal dagen gewacht en het had gekoppeld moeten zijn maar zij konden het probleem niet oplossen, vandaar dat ik ook niet de kosten zou krijgen. Dit is mij bij het 3de telefonisch contact opnieuw bevestigd.

Maar deze kosten zie ik nu alsnog wel op de factuur staan. Moet ik nu opnieuw bellen voor creditering of kan jij hiernaar kijken?


Met de gegevens die je op je profiel hebt staan zie ik geen Spotify op de facturen staan, op welke factuur zag je het precies? Bij het mobiele abonnement was de factuur op de 21e van december aangemaakt en Spotify was op dezelfde dag geactiveerd. Als het op een factuur staat, is dat pas op de factuur van eind deze maand.


Met de gegevens die je op je profiel hebt staan zie ik geen Spotify op de facturen staan, op welke factuur zag je het precies? Bij het mobiele abonnement was de factuur op de 21e van december aangemaakt en Spotify was op dezelfde dag geactiveerd. Als het op een factuur staat, is dat pas op de factuur van eind deze maand.

Hallo Jasper,

Factuurnummer: 1243675052.

Met vriendelijke groet,

 


Daar zie ik het inderdaad op staan @AvD90, dat is de factuur die gisteren is uitgekomen. Spotify staat daar als een 'Online aankoop’ op. Ik kan dat niet zelf voor je uitzetten, dus ik heb hier een verzoek voor doorgestuurd. Als ik daar een terugkoppeling op heb laat ik het je weten. Op dat moment hebben we ook een completer beeld van de kosten die ervoor gemaakt zijn.